Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

30-05-2009 om 14:53

Productinnovaties

Ik zag van de week een reclame voor een nieuw product. Schijnbaar zijn er tegenwoordig ook tampons met vleugels (OB flexia). Ik dacht eerst dat het een grapje was, maar je kunt die dingen dus echt kopen. Wie verzint zoiets?! En wie zit daar nu op te wachten?
Wat vinden jullie het opvallendste nieuwe product van de afgelopen tijd?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

30-05-2009 om 22:55

Tampons met vleugels

Ik zag ze van de week in de winkel liggen. Ik vond ze hartstikke duur. Wat doen die vleugels eigenlijk?

Minet

Minet

31-05-2009 om 22:33

Toch ook opvallend

Hoorde op de radio reclame voor Werthers Echte die nu ineens Werthers Original blijken te heten, ik vind het helemaal niks!

Dr oetker?

Vroeger was het toch Dr OEtker, maar tegenwoordig hoor ik steeds Dr Utker.....
raar

Kaaskopje

Kaaskopje

01-06-2009 om 00:02

Eerst vleugels

nu een parachute, komt er ook nog een paraglider Tenalady, een straaljager condoom?

Tirza G.

Tirza G.

01-06-2009 om 00:24

Hahhahahah ik lig in een deuk

Kaaskopje )) Dat ik dit nog mag meemaken
Zo'n 20 jaar geleden (nou ja, bijna) ging ik na de geboorte van mijn dochter op een gegeven moment weer menstrueren. In de tijd dat ik zwanger danwel zogend was en dat dus niet deed, was verdorie de vleugel aan het maandverband uitgevonden. Ik zie me nog zitten op de plee met dat nieuwe ding in mijn handen. Wat is DIT nou weer? Ook nog wel eens verkeerd om in mijn onderbroek gelegd, ook heel fijn. My own Epilady, thank you very much.
We zitten nu in een nieuwe eeuw et voila, daar istie dan: de tampon met vleugels. Niet te geloven.

Op maandverband gebied vind ik de "Silent"-variant stupide (weet niet oftie nog bestaat trouwens). Dat kunnen de mensen op de WC naast je niet horen dat je je maandverband verwisselt, het ritselt niet meer. Ssssssssst. Niemand mag weten dat je ongesteld bent.

Tirza

Altijd al geweest

Dr. Oetker heette altijd al Dr. Eutker. 't Is toch een duits merk?

Al verbaas ik me ook nog steeds over mensen die bleuband op hun brood smeren i.p.v. bloebent.

Nog niet op de nederlandse markt

Opvolgmelk voor 51-plussers, Anlene Gold...
Staat in Indonesie in de schappen.

judiths mama

judiths mama

01-06-2009 om 10:57

Dr oetker

Grappig hoe we dat gewoon op z'n nederlands uitspreken. Mijn oostenrijkse schoonmoeder verbeterde ons met kerst nog omdat we een kookboek van dr oetker hadden aangeschaft. Dokter Utker!
Nu hoor ik inderdaad bij alle reclames dr. Utker. Moet er wel even aan wennen hoor...!

Harmy

Harmy

01-06-2009 om 21:48

Zucht... dr. oetker

Jarenlang mijn 2-talige kinderen het verschil tussen de nederlandse en duitse uitspraak van "oe" geleerd, roept mijn dochter laatst "hé mama, nu zeggen ze in Nederland ook Utker!" en vervolgt, "de grutjes aan oma hè!"

En over de bloederige tampon-reclames, zouden de makers misschien allemaal van adel zijn? O ja, hun babies zijn zo te zien ook niet helemaal gezond als je die luierreclames moet geloven. Of hadden mijn kinderen misschien een afwijkende urinekleur?

Maar de meeste innovaties zijn toch wel voor de cosmetica industrie met liposomatioden, huideigen botoxalien of andere ontkreukende en gladstrijkende ingredienten.

Harmy

Jakiro

Jakiro

01-06-2009 om 22:52

De tent

Ik vind al die innovaties voor mijn tent fantastisch. Mijn tent heeft minder rimpels, mijn tent ziet er gezonder uit, mijn tent is egaal. Wel een klein potje of tubetje trouwens voor mijn tent, maar misschien hebben ze ook potten voor 6-persoons tenten ?
Ik snap alleen niet wat al die mooie vrouwenhoofden met mijn tent te maken hebben ???
Jakiro

Harmy

Harmy

01-06-2009 om 22:56

En toch......

Trap ik er elke keer weer in hoor! Mijn nieuwste aankoop was die roller voor wallen onder je ogen 's ochtends. Met coffeine! Natuurlijk helpt het geen wal eh bal! Mijn vriendin vroeg waarom ik niet gewoon een kopje espresso in mijn ogen goot.

Zit nu trouwens met de duitse tv aan en ik heb in het laatste reclameblok maar liefst 3 nieuwe innovaties voorbij zien fietsen. Onder andere: een sneldrogend afwasblokje wat al blazend over je afwas vliegt in de vaatwasser. Morgen toch maar even naar de supermarkt....

Kaaskopje

Kaaskopje

02-06-2009 om 01:59

Ah, ook zo´n roller

Het leek me wel lekker dat rollertje, het is ook lekker koud, maar dat is het dan ook wel. Ik zal morgen Harmy´s tip proberen, gewoon pure koffie, uiteraard wel met caffeïne. Ik heb sinds kort een Senseo, gekregen nadat ons koffiezetapparaat het begaf. Ik heb dus koffiepads, jawel! Die kan ik dus op mijn ogen leggen. Ik zal de rest van mijn gezicht er ook maar mee bekleden anders heb ik rond mijn ogen een koffiebruine teint, oh nee, tent en de rest is melkwit.

Rollertje heb ik ook

ha, die heb ik gekocht, gewoon omdat het me lekker leek, iets kouds wat een fris gevoel geeft.

De wallen gaan er niet van op de loop, maar ik vind het nog vaak wel even lekker! (een andere tip die ik eens in een film zag: leg twee lepels in de koelkast, als je ogen gezwollen zijn van een avondje doorzakken, of gewoon ´zomaar´ dan leg je de koude lepels even tegen je ogen aan)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.