Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

honingbijtje

honingbijtje

26-10-2010 om 10:15

Pot honing kapot gevallen, overal glas en plakkerig

Vanmorgen liet mijn jongste een pot honing half op het aanrecht en half tegen de keuken en op de vloer kapot vallen. Het was een nog bijna volle pot.
Na eerst de ergste zooi te hebben weggehaald ontdek ik na 3x soppen en stofzuigen nog steeds stukjes plakkerig glas op de grond, voornamelijk in de hoek waar de stofzuiger slecht bij kan. Hoe krijg ik dat weer helemaal weg!! Ik heb nu ook al glas in mijn vinger gekregen en er zat ook een stuk glas in mijn schoenzool die weer een fikse kras op de vloer heeft gemaakt . Ook zit er een kras op mijn keukenkastje en de honing zit echt overal!
Ik ben hier erg sacherijnig van en loop eigenlijk de hele ochtend al te schelden; ik ben echt boos. Dochter deed ook erg onhandig, maar ik weet wel dat ze het niet expres deed (ik heb het schelden vooral gedaan toen de kinderen de deur uit waren), owww en ik ben al een hele week niet lekker sjitsjitsjit.
Wie weet hoe ik de laatste plakzooi makkelijk wegkrijg?! En dat ik geen stukjes glas meer vind!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Weken

Honing is idd heel lastig. Ik zou de boel goed natmaken (of heb je een houten vloer) en dan even laten intrekken. Daarna afnemen met een krant en daarna weer zuigen.

Maar om te beginnen moet je even in je zen-gevoel komen. Wat een fijne kans om je ochtend te vullen met een lekkere lange klus! (niet cynisch bedoeld maar zo praat ik altijd tegen mezelf)

Warm water

Honing lost prima op in warm water. Het is vooral suiker.
Groet,
Miriam Lavell

liora

liora

28-10-2010 om 08:46

Naar

Hè wat naar. Gelukkig heb je het meeste kunnen wegkrijgen maar wat een rotklus en al helemaal als je ziek bent!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.