Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

17-02-2009 om 23:11

Portable dvd speler

Alhoewel we ze pas van de zomer willen aanschaffen ben ik me al wel aan het verdiepen in 2 dvd schermpjes voor in de auto. De vorige keer dat wij een hele lange autoreis maakten was een klein drama op de heenreis en dat willen we deze zomer richting Italië liever voorkomen. Ook gaan we dit jaar met de auto naar Eurodisney en dan komt ie ook van pas.

Mijn vragen:
- welk merk heb je
- plus/min punten?
- welke soort stoort niet op een TomTom (las ik iets over)
- zijn er nog wel eens aanbiedingen en zo ja waar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Holiday

Holiday

18-02-2009 om 13:53

Misselijk

Nadeel bij ons: kind word misselijk van tv kijken in de auto. Het apparaat is dus helaas voor niks aangeschaft. Misschien een tip om er eerst eentje uit te proberen?

Gelukkig hebben wij een heel goed alternatief gevonden, het gesproken boek op eenluister-CD. Heel veel leuke boeken zijn op CD te krijgen. Koptelefoontje op en lekker uren luisteren naar een spannend verhaal. Bij ons wilden ze zelfs niet eens stoppen onderweg!

Juist niet misselijk van dvd-speler

Hmm.. onze dochter heeft altijd veel last gehad van wagenziekte (wordt nu minder nu ze vijf jaar is) maar onze ervaring van de afgelopen zomervakanties (lange ritten in de auto) was juist dat ze totaal niet misselijk werd zolang ze naar het dvd schermpje keek.

Is echt dé aanschaf van de afgelopen jaren geweest. Onze familie woont ook vrij ver en de kids vermaken zich altijd uitstekend op de achterbank.

Ook niet misselijk

Hier ook 2 wagenziek gevoelige kinderen maar door het kijken naar een dvd-tje in de auto gaat het op de snelwegen in ieder geval altijd goed. Kijk haarspeld bochten is wat anders...daar helpt zelfs geen dvd-tje tegen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.