Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

costa

costa

14-03-2009 om 14:59

Poes verkouden na ab kuur...

Onze poes van één was vorige week zaterdag ineens ziek. (ze kwam niet van haar slaapplek, mocht haar niet oppakken en was sloom) Naar de dierenarts geweest (zaterdagavond....kassa....) en ze heeft een koortsverlager en antibiotica gehad.Ze knapte vrij snel op en was weer lekker actief, maar nu is ze sinds eergisteren aan het niezen en heeft ze een nat oog. Net temperatuur opgenomen, ze heeft geen koorts. Ze is ook niet écht ziek, eet en drinkt wel maar ze heeft wel behoefte aan slaap. (her)kent iemand dit?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
costa

costa

16-03-2009 om 13:05

Duidelijk

Bedankt voor de link, is duidelijk. Vanmiddag ga ik even langs de dierenarts want poes snottert er nog op los.....

costa

costa

16-03-2009 om 21:05

Cameron

Poes is verkouden, ze heeft vorig jaar (ondanks inenten, ze was toen pas 5 maanden) niesziekte opgelopen in het pension.....Niesziekte is wat ik begreep een herpesvirus wat op kan spelen bij verminderde weerstand, stress etc. (vergelijk koortslip bij mensen).
De longen zijn schoon en ze heeft nu weer ab om de verkoudheid (het snotteren zeg maar) tegen te gaan.
Gelukkig eet en drinkt ze wel, maar je zou niet zeggen dat ze zo jong is, ze sjokt een beetje door het huis en slaapt veel. Als de kuur niet (voldoende) helpt zou ik weer contact opnemen met de dierenarts....wat een zorgenpoesje he?

costa

costa

17-03-2009 om 09:21

Ja klopt

Bij verminderde weerstand kan ze last krijgen van gesnotter.....Het is zo zielig, ze heeft ook moeite met eten en dan kíjkt ze zo......Maar goed, ik hoop dat deze medicijnen aanslaan en dat we er voorlopig even af zijn....Anders moet ik er een krantenwijkje bijnemen, de dierenarts bezoekjes zijn niet goedkoop!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.