Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tihama

Tihama

15-05-2009 om 09:04

Platen &cd-bon in gulden: nog geldig?

Hoi,

Bij een opruimactie vond ik een platen & CD-bon van 50 gulden. Op de bon zelf staat 'onbeperkt geldig'. Maar we zitten nu al 7 jaar in het eurotijdperk. Weet iemand of deze nog probleemloos geaccepteerd wordt?

Tihama

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Holiday

Holiday

15-05-2009 om 09:17

Probleemloos misschien niet maar..

Ja ik had laatst ook zo'n bon, van een grote doe-het-zelfzaak. Ook in guldens, maar bij mij stond er niks op qua geldigheidstermijn.

Ik moest wel even kletsen hoor en de bedrijfsleider moest er aan te pas komen. Echt blij was hij niet, want hij was bang dat hij zelf het geld er niet voor zou terugkrijgen van het hoofdkantoor. Maar hij moest me gelijk geven, er stond niet op hoe lang hij geldig was dus moest hij hem wel innemen.

Bij jou staat er zelfs op onbeperkt geldig. Nou, dat lijkt me duidelijk. Ik zou de uitdaging maar gewoon aangaan! Tegenargumenten zijn er bij voorbaat al niet of kunnen door jou met gemak van tafel worden geveegd.

Succes!

Tihama

Tihama

15-05-2009 om 11:21

Mooi

Dankjewel.

De spaarbonnen van de Chinees uit de woonplaats van 10 jaar geleden heb ik maar weggegooid, maar tijdens het opruimen heb ik dus 'zomaar' voor een kapitaal aan cadeaubonnen verzameld. Nu eens bedenken wat ik daar allemaal voor wil gaan aanschaffen

Tihama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.