Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bijtertje

bijtertje

12-05-2009 om 22:06

Plaknagels voor kinderen?

Mijn dochter van 8 is een fanatieke nagelbijter. Nu zat ik net te bedenken of er ook plaknagels zijn voor kindervingers? Weet iemand dat? Dan kunnen daaronder de nagels weer goed aangroeien
groetjesss

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

13-05-2009 om 08:15

Byte x?

Hoi,

Hier heeft byte-x goed geholpen en het vijlen van de nagels werkte ook heel goed. Doordat er geen haakjes meer zijn is de neiging tot bijten ook een heel stuk minder. Zorgen dat er genoeg vijltjes overal liggen en geef er een paar mee voor in haar etui op school (van die papieren vijlen) dan kan ze het zelf ook een beetje bijhouden.

Maxime

Misschien gewoon nagels lakken?

Als ze dat mooi vindt? Maar dan alleen de nagels die niet afgekloven zijn op een bepaalde dag. Dat ziet er in het begin misschien stom uit, maar 1 of 2 gelakte nagels maar het kan net genoeg zijn om te stoppen met nagelbijten (Werkte bij ons wel)

Elisabeth B.

Elisabeth B.

13-05-2009 om 17:02

Wat mij hielp ...

... is een nagelverzorgingssetje. In plaats van kauwen op nagels een andere bezigheid met vijltjes om de nagels mooi te laten glimmen, crèmes e.d. Bijvoorbeeld de Herome prinsessenset van 2,95. Bij mijn jongens zou het niet helpen maar een meisje vindt het wellicht heel ´cool´.
Elisabeth.

bijtertje

bijtertje

14-05-2009 om 21:19

Oke...

geen plaknageld dus begrijp ik. Ik zal eens Byte-X kopen, proberen of dat helpt. En die tip van die kartonnen vijltjes vind ik ook een goede. Bedankt !
groetjes, Sonja

MaximeM

MaximeM

15-05-2009 om 17:30

Geen last van

Hoi,

Ik vijl altijd met die papieren vijlen (wel de fijnste kant) en heb nooit last van bladeren. Je kan haar wel aanleren dat ze de fijne kant gebruikt (heeft een andere kleur dus is goed te onthouden)

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.