Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Plak folie voordeur

De dozen zijn allemaal uitgepakt dus nu begin ik aan de andere karweitjes. In de voordeur zitten twee smalle lange ramen en er zit een raam naast de deur.

Op advies van het forum hier (!) ga ik plakfolie voor de ramen doen. Maar ik heb geen inspiratie. Ik wil liever niet alles helemaal dichtplakken. Maar de deur heeft een paneel onder en randjes langs de ramen. Dus kant en klare folie met een sierrand is geen optie.

Hoe maak ik een leuk figuurtje in de folie? En wat voor vorm is mooi?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

25-02-2009 om 23:17

Streepjes eruit

Hier hebben we op 2 plekken 2 horizontale streepjes van een cm breed ertussen vrij gelaten.
Staat net even iets leuker dan alles dicht.

Groetjes, Minet

Ik heb

het nbiet van rand tot rand maar net een cm of 4 rondom vrij gelaten. En dan ook niet tot boven maar net ver genoeg om niet heel de dag nieuwsgierige neusjes tegen de raam te hebben, haha! Ik heb boven en onder het vlak 1 streepje geknipt En daarboven heb ik aan 1 raam onze naam geknipt van losse letters.

Gaat heel makkelijk want

er zaten vierkantjes achterop, zoals we vroeger in onze multomap haddan om te rekenen zeg maar.
Dus je hoeft alleen maar daar overheen te knippen.
Ik had een heel klein streepje met potlood op het kozijn gezet zodat ik wist waar ik moest plakken.
Je kunt ook een stukje afplakbandgebruiken als richtlijn.
Ik had het wel tegen het kozijn aangedaan bij een ander raam en dat liet steeds los, erg vervelend.

De naam is ook leuk....knip alleen wel in spegelbeeld anders heb je straks ineens een andere naam,haha!
Succes

Net toevallig offertes gekregen...

via internet, multiofferte. Je krijgt dan van verschillende bedrijven een offerte.
Ik had voor een bovenraampje in de voordeur (ca 50 x 40 cm, ronde bovenkant) met 2 regels voor- en achternaam en 3 namen kinderen. Offertes allemaal rond de veertig euro.

Groet, Dominica

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.