Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

maan.

maan.

29-07-2009 om 12:54

Pizzabroodje/saus?

Die kant en klare pizzabroodjes (diepvries) zijn wel lekker maar dochterlief zou graag een vegetarische variant willen en vindt het erg leuk om te 'koken'.

Dus we bedachten met een half bakbroodje kun je zelf ook een pizzabroodje maken, met beleg naar keuze. Alleen: er moet ook pizzasaus bij.. wat zou lekker/geschikt zijn? Hier werd ketchup gesuggereerd maar dat lijkt me niet zo..

Iemand een suggestie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is speciaal in de winkel

Bij oa AH verkrijgbaar. Staat bij de pasta en sandwitchspread ed in het schap. Zou dat niets zijn. Pizza... (en nog iets) heet dat.
Anders potje pasta saus ?
Gr. Rymcke

Pizza quick saus

Pizza Quick saus heet dat spul. En dan hoef je niet eens meer met afbakbroodjes te werken. Mijn snelle 'pizza': geroosterde boterham met die saus, kaas erover, heel kort in de magnetron (anders wordt het brood slap).

Groeten,

Temet

Dochter

hier is helemaal gek van pizza quick, wij doen het voor haar vaak onder de kaas van de tosti.
Dit is lekker makkelijk en het smaakt echt naar pizza, dus ze kan naar hartelust kokkerelen.
Veel plezier!

maan.

maan.

29-07-2009 om 18:34

Bedankt!

Bedankt voor het meedenken! Ik heb het op het boodschappenlijstje gezet, volgende week maar eens uitproberen!

Yvon Meijer

Yvon Meijer

29-07-2009 om 22:47

Mijn recept

Bij de AH kan je een dunne rol wit brood kopen die in plakjes gesneden is, ik weet even niet hoe het heet, partybrood ofzo. Die neem je dus, pot sugo saus en geraspte kaas. Broodjes besmeren met saus en kaas, eventjes in de oven; lekker en makkelijk .

Yvon Meijer

Yvon Meijer

29-07-2009 om 22:49

Eh..

Ik dacht dat jullie kleine snackjes wilden maken, sorry. Maar dit kan natuurlijk ook met een groter broodje. En wat tonijn er op als ze wel vis eet? of olijfjes en stronkjes broccoli.

Framboos

Framboos

30-07-2009 om 23:02

Bruschetta

potje gkocht bij Xenos. Even wellen in klein beetje warm water, vervolgens aanvullen met olijfolie. Stokbrood doorsnijden; insmeren, geraspte kaas erop en in de oven. Heerlijk simpel pizzabroodje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.