Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Karlijn

Karlijn

26-10-2010 om 18:04

Philips lumea

Beste allemaal,
Ik ben heel erg benieuwd naar het Philips lumea apparaat, je kan hiermee ontharen met licht (klinkt heel erg pijnloos....
Is er hier toevallig iemand die ervaring heeft?

Ik ben benieuwd..

Groetjes Karlijn
(null)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Getest

Ik heb de Lumea mogen testen, als "tester".

Het is niet geheel pijnloos, maar echt pijn doet het niet.
Het is alleen wel even volhouden. Je mag het 1 keer in de 2 weken doen, en tussendoor mag je niet harsen of epileren alleen scheren.
Voordat je de behandeling doet MOET je scheren, en dat maakt het wel een tijdrovend klusje. JE moet nl eerst scheren, en op een schone droge huid Lumea gebruiken.
Dus niet s morgens onder de douche scheren, en dan ;s avonds je deo-oksels doen......

Aan mijn onwijs behaarde onderbenen kon ik wel al het effect zien...overal "kale plekken" of "eilandjes haar"
Ik ga er dus in de winterperiode mee door......

De lumea is volgens Philips niet geschikt voor gezicht en hals, maar ik gebruik m stiekum toch voor mn kin en hals. Dat geeft verder geen problemen.

Of ik m zou kopen voor het volle pond weet ik niet. Het is een hoop geld......

Karlijn

Karlijn

27-10-2010 om 09:46

Kvala

Wauw Kvala,
Dank je voor dit zeer uitgebreide verslag!
Het klinkt toch wel goed allemaal, de haren op mijn benen scheer ik sws .... Hij mag dus niet voor de snor begrijp ik, maar bikinilijn is geen probleem?

Ik heb alleen nog geen idee wat ie kost, dat zetten ze dan weer niet in de advertentie . Maar als je m eenmaal hebt gekocht dan ben je klaar toch? Geen filters, pads, schermpjes die je er iedere keer weer bij aan moet schaffen?
Groetjes,

Karlijn
(null)

Anna3

Anna3

27-10-2010 om 16:29

Ik lees (en vraag) mee..

Ben ook benieuwd, nadat ik deze week zo'n dure folder had ontvangen.
Is de Lumea vergelijkbaar met het laten laseren van je benen/bikinilijk bij een instituut, waar ik ook wel eens aan denk?
En wat kost zo'n apparaat van Philips?
Wel vervelend dat je eerst moet scheren, want het probleem is nou juist dat ik daar slecht tegen kan (pukkeltjes!).

ishtar

ishtar

27-10-2010 om 23:07

Is dat zo'n ipl?

die met zo'n lichtflits werkt op groeiende haartjes?
Dat is niet echt pijnloos, al valt het in het niet bij harsen Ik heb dat jaren geleden eens bij de bikinilijn laten doen, net of er een elastiekje tegen je been werd gekletst. Het is goed te doen hoor, en het went ook snel.

Helaas geeft het ook geen blijvend resultaat bij mij, alle haartjes groeien weer vrolijk verder.
Over scheren: dat hoeft niet perse, heel kort knippen kan ook, het gaat erom dat de haartjes wegschroeien, en dat is pijnlijk als er een langere haar zit.
de behandeling gaat er niet om dat de haartjes wegschroeien, de reden dat ze zo kort mogelijk moeten zijn is dat de haartjes wegschroeien. (het stinkt ook )

Anna3

Anna3

28-10-2010 om 14:33

Stinken en wegschrooien..

goh, dat ik daar nou niks over lees in die folder.
Ik orienteer nog even door..

Geprobeerd en prijs

Ik heb hem ook mofen testen en kon hem daarna voor de helft van de prijs te kopen. Voor mij dus 250 euro. Winkelprijs is 500 euro. Ik heb hem wel teruggestuurd. Het is idd een soort ipl. Ik had er zeker wel resultaat bij. Gebruikte hem op mijn benen oksels en bikinilijn. Vooral op mijn benen en bikinilijn kon je goed verschil zien. Ik vond het alleen teveel werk om te doen. En op de een of andere manier kreeg ik last van mijn ogen door de flitsen. Ook al is het eigenlijk affesloten.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.