Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Tango

Tango

27-01-2010 om 20:49

Pfff, hoezo baaldag!

Even van me afschrijven, want dit was dus echt een super-baaldag.
Vanmorgen met de auto de kinderen naar school gebracht. Tangodochter was in een zeer dwarse bui. Ik kreeg van alles naar mijn hoofd geslingerd (over dood en vermoorden etc.) Op de terugweg een aanrijding met iemand die niet uitkeek en de bocht te krap nam. Stond dus om 8.45 u. al schadeformulieren in te vullen. Gelukkig alleen wat lakschade, maar kost zoveel tijd. Tangoman (werkt aan huis) moest voor mij papieren opzoeken van de autoverzekering en trekt daarbij twee lades van een ladekast uit elkaar. Alle troep door de woonkamer.
Tijd had ik zowieso al niet, want ik moest boodschappen halen en daarna Tangozoon weer eerder van school halen voor fysiotherapie. Dit gelukkig allemaal gered.
Na schooltijd spraken de kinderen allebei met een vriend(innetje) af. Vriendin van Tangodochter had eerst gitaarles, maar zou daarna gebracht worden door haar vader. Het meisje is nogal bang aangelegd (o.a. voor katten, die wij dus hebben) dus vader zou er even bijblijven. Prima natuurlijk. Ze zou om kwart voor twee komen, wij maar wachten. Om 14.00 u. belt moeder dat ze naar huis was gegaan, ze durfde toch niet, alleen met haar moeder (maar deze lag ziek thuis). Meisje had geen nee durven zeggen tegen Tangodochter. Nou ja zeg, haar vader stond er notabene bij! Tangodochter natuurlijk hevig teleurgesteld en boos. Toch maar de film opgezet die ze met z'n allen zouden kijken, dus dat was weer even goed.
Tangodochter mocht door haar dwarse bui 's morgens de hele dag niet op de computer, verveelde zich dus verder erg. Tangozoon ging wel op zijn computer, maar deze deed het dus spontaan niet meer. Wat er mis mee is weten we nu nog niet. Ik wilde dus even op OO, maar dat zat er dus niet in. Maar een spelletje gaan doen met twee zeer drukke, schreeuwerige kinderen.
Daarna de een in bad gezet en eten gaan koken. Na het eten gingen ze lekker op tijd het bed in, maar slapen deed Tangozoon na een uur nog niet.
Pfff, het is nu eindelijk stil, even tijd voor mezelf.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merene

merene

27-01-2010 om 20:58

Inderdaad

Dit is zo'n dag die het beste maar zo snel weer voorbij kan zijn. Geniet nu maar van de rust.

kaatje43

kaatje43

30-01-2010 om 15:41

Neem een lekkere borrel meid

Morgen is er weer een nieuwe dag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.