Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

*Lotus*

*Lotus*

17-04-2009 om 11:32

Personal bike en bobike

Weet iemand hier hoe ik een bobike achterzitje kan monteren op de personal bike delivery?

Groet, Lotus

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
marie

marie

17-04-2009 om 13:19

Niet?

Hallo
Net even een plaatje bekeken van zo'n fiets en zo te zien wordt het lastig.
Ik denk dat een CMG-zitje beter te bevestigen valt.
Maar waarom ga je niet even langs de fietsenwinkel-/maker? Die zouden je daarmee moeten kunnen helpen.
succes

amk

amk

17-04-2009 om 13:32

Atb beugel

Ik heb wel een personal bike, maar volgens mij een iets ander type (7-versnellingen) en bij mij zit het zitje met een atb beugel vast aan de zadelpen van het frame.
Ik heb het dan ook nog gecombineerd met een buggydrager en fietstassen. Op een atb heb je geen bagagedrager dus deze methode moet wel gaan.

Nog een tip, laat een stuurblokkering monteren, dan klapt je stuur mindersnel om om als je krat voorop vol zit.

Rieke

Rieke

17-04-2009 om 13:57

Bobike zadelbuisbevestiging

Ik heb hier een setje voor me liggen. 'Het zitje wordt dmv de zadelbuisbevestiging op de zadelbuis gemonteerd. Volgens bobike past het op vrijwel elke fiets'. Ik heb zelf een gazelle MPB fiets en daar heeft de fietsenmaker een zitje op gemonteerd. Volgens mij moet het wel lukken. Zo'n montage setje kost 26,50 en het schijnt dat je dan het zitje dan ook makkelijker van de ene fiets op de andere kunt klikken. Maar dan moet je 2 setjes hebben denk ik... Ik ben nogal een leek hierin, mijn man heeft dit gister gekocht vandaar mijn reaktie. succes ermee, Rieke.

amk

amk

17-04-2009 om 14:46

Rieke

dat is idd een atb bevestiging, maar wisselen gaat niet meer zo makkelijk als bij een voorzitje. (jammer genoeg)

*Lotus*

*Lotus*

17-04-2009 om 17:40

Dank!

Idd, die ATB beugel wat ik zo zag lijkt me een goeie optie.
De stuurblokkering zit er al op. Echt wat een luxe zeg!!
Hmm, ik dacht eigenlijk doordat de bagagedrager zo lang was dat er wel 2 stoeltjes op konden, maar dat kan ws alleen maar met de GmG stoeltjes.
Of toch maar zo'n verlengde bagagedrager kopen...
Ik denk dat ik zo even langs een fietsenmaker fiets, ik ben ook een leek, haha.
Amk, door jou verhalen heb ik een personal bike gekocht en ik ben er nu zoooo blij mee! Het fietst echt fijn en stevig! Dank je!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.