Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ellen

ellen

06-02-2009 om 19:50

Per ongeluk met zakelijke rekening getelebankiert ipv particuliere wat nu

Weet iemand wat je kunt doen als je per ongeluk een bedrag hebt overgemaakt met telebankieren en je zakelijke rek.nr hebt gebruikt ipv de particuliere,manlief zal er niet blij mee zijn,als hij vanavo nd thuiskomt,want het mag niet met zijn zakelijke rekening,maar ik kan ook alleen inloggen met zijn pas,maar dan had ik gewoon rabototaalpakket aan moeten klikken,maar dat ben ik dan vergeten!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Klaartje

Klaartje

06-02-2009 om 19:57

Terugstorten

Als je nu weer online gaat, kun je dan de opdracht nog annuleren? Misschien is ie nog niet verwerkt? En anders gewoon terugstorten van je particuliere rekening naar je zakelijke met als opdracht "rectificatie". Kopie van de rekening erbij doen met een briefje eraan wat er gebeurt is voor de boekhouding. Dat lijkt mij nu niet zo'n probleem. Het geld is er maar even afgeweest dan en dezelfde dag teruggestort.
Groetjes, Klaartje

MaximeM

MaximeM

07-02-2009 om 14:30

Ook wel eens gehad

Hoi,

Dat heb ik ook wel eens gehad (iets gepind met het verkeerde pasje; van de zakelijke rekening dus) maar toen heb ik het zakelijk gewoon weggeboekt als "opname prive".

Maxime

Faith

Faith

07-02-2009 om 19:56

Gewoon meteen terugboeken. Ik ben zo wel eens creatief met bankieren, dan stort ik het van de ene op de andere en zovoort, moet kunnen volgens mij, als je bevoegd bent, en dat ben je volgens mij. Faith

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.