Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

21-06-2009 om 20:10

Pen op poppen en knuffels

Jongste heeft een heel stel knuffelbeesten en poppen voorzien van penkrabbels. De poppen worden waarschijnlijk niet meer schoon (is mijn ervaring). Wat kan ik het beste met de knuffels doen? Ze mogen op 40 graden gewassen worden. Gaat de pen er dan uit? Tot overmaat van ramp zijn het knuffels van haar grote zus, dus het is echt belangrijk dat het lukt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wasmachine

de knuffels dan. Jongste hier heeft de onhebbelijke gewoonte om op zijn beddegoed te tekenen met pen. Tot nu toe is dat er altijd in de wasmachine uitgegaan.
Pop zou ik proberen met nagellakremover of babydoekje.

Succes!

groetjes van Purk

Blue wonder

Voor de poppen blue wonder proberen, eventueel op een wat ouder schuursponsje (zodat het wat minder krast). Ik haal hier de gekste vlekken weg met dit spul.

Balpen

Balpen kan je het beste verwijderen met een doekje met daarop pure alcohol of spiritus. Aceton (nagellakremover) zou ik niet proberen want daarmee los je waarschijnlijk het plastic van de pop mee op!

Nasha 1st

Nasha 1st

22-06-2009 om 20:51

Blue wonder (ot)

JEETJE....bestaat dat nog??? Mijn moeder kocht dat spul vroeger bij Ter Meulen, het postorderbedrijf hahahahaha (bestaat ook al 30 jaar niet meer geloof ik)

Tirza G.

Tirza G.

22-06-2009 om 23:05

Jaaaaaaaa nasha!

Ter Meulen postorders! Met zo'n viezig krantje als catalogus. Blue Wonder bestaat nog steeds en er is tegenwoordig ook een roze variant. Dat vind ik toch zó suf. Blue Wonder: reinigt alles. Blue Wonder Pink: voor de badkamer (ofzoiets). Eeeeeeeeh.........het reinigde toch álles? En waarom is Blue Wonder roze, waarom heet het dan geen Pink Wonder?
Vragen, vragen, vragen.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

22-06-2009 om 23:46

Lol

googled en gij zult vinden http://www.hifimuseum.info/tn_ter%20meulen%20post%201976%20nr3%20cover.jpg

Geen idee waarom dat roze spul dan ook blue wonder heet hahahahahha, wist niet eens dat het nog bestond

Groen wonder

Ik heb ergens in een boodschappenpakket een fles met groene Blue Wonder gekregen. Speciaal voor euh... *loopt naar kast* vloeren. Vloeren?

Tirza G.

Tirza G.

23-06-2009 om 21:53

Dat snap ik dan weer wél guinevere

Groen en vloer is allebei met de oe. En gras is groen en dat ligt ook op de grond. Neeeeeee, die Blue Wonder jongens benne van de slim. Ik denk dat de roze Blue Wonder alleen geschikt is om meisjeskamers mee schoon te maken.

Tirza

Nasha 1st

Nasha 1st

23-06-2009 om 22:44

Ha!!! maar,

dan moet Vic dus de roze variant blue wonder hebben voor de poppen! Kijk, zo komen we er wel!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.