Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

27-12-2009 om 14:01

Pelle, vraagje Brievenbus uitgebrand, hoe gaat het met de post er in?

Jij werkt toch bij de post?

Momenteel gaat het gerucht in mijn wijk dat er een brievenbus in vlammen is opgegaan (met daarin mijn kerstkaarten)
Ik weet alleen niet of dat waar is, die verhalen worden almaar groter, maar de brievenbus is wel weg

Krijgen wij daar als bewoners nog officieel bericht van?
Dat de post weg is? Buiten mijn kerstkaarten zat er bij mij nog een lading zakelijke post bij namelijk

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kiki

Kiki

27-12-2009 om 20:54

Wie doet nou zoiets he

Ik snap dat dus echt niet.

Stelletje ettertjes, ik hoop dat ze de straten moeten schrobben van bureau HALT of grafitti moeten verwijderen met een tandenborstel.

Ik ga maandag idd wel even bellen. Echt rottig

toja

toja

27-12-2009 om 21:03

Hier gebeurd

Hier is dat een paar jaar geleden ook gebeurd. De brievenbus waar wij op uitkijken is in de avond opgeblazen. (Je wil niet weten wat voor knal dat was; de voorkant van de bus lag haast in de tuin..). Er is nog post opgeraapt van de straat; de rest is verloren gegaan. Wij hebben toen niets meer gehoord. Maar dat lijkt me deels ook logisch?? Ze weten toch niet wie er gepost heeft? Tnt heeft de bus pas in het nieuwe jaar vervangen (ook logisch). Wel heel vervelend dat je post nu weg is.h

Balletmama76

Balletmama76

31-12-2009 om 19:23

Hier enkele dagen geleden gebeurt...

en ik vind het een rotstreek om zoiets te doen! Er lag nogal belangrijke post in begelijkbaar. Een vrouw kwam best overstuur naar het postkantoor.

Ze zoeken wel de dader, er is aangifte gedaan bij de politie en op de lokale online-krant stond een oproep voor getuigen zich te melden. Maar ik durf te twijfelen dat ze de dader vinden. De post erin was wel voor het grootste deel volledig vernielt.

Gisteren avond zijn hier trouwens alle brievenbussen afgesloten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.