Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Carla67

Carla67

21-06-2010 om 21:39

Pedicure

Hallo,

Ik hoor mijn collega's wel eens aangeven dat zij hun voeten weer heerlijk verwend hebben bij de pedicure.
Ik moet zeggen, ik ben er nog nooit geweest, maar het maakt me wel nieuwsgierig. Heb eigenlijk geen moeilijke voeten, af en toe wat eelt wat ik zelf weghaal.
Nu vraag ik me af, wat gebeurt er eigenlijk bij een pedicure? Wat doet zij allemaal? Wat is er nu zo geweldig aan?

Vind het genant om te vragen aan de collegae, vandaar dat ik het maar eens hier vraag.

Ben reuze benieuwd!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
100%mama

100%mama

22-06-2010 om 11:01

"onze" pedicure

hoewel ik moet bekennen dat ik hoog nodig weer eens een afspraak moet maken doet eerst de voeten "ontsmetten". Daarna krijg ik een heerlijke massage om vervolgens alle eelt weg te halen. Daarna gaat ze met de nagels en nagelriemen aan de slag en die worden weer tip en top in model geknipt. Daarna nog een zalig ruikende creme erop en mijn voetjes zijn weer toonbaar voor de slippers.

Klinkt zalig he! Moet je eerlijk bekennen dat ik er een rot hekel aan heb, hahahahaha. Dat gepeuter aan mijn voeten en als het eelt wordt weg gehaald schijn ik op een onverklaarbare reden altijd de rillingen te krijgen, hahaha. Maar mooi dat ze aan het einde zijn! Daar onderga ik het dan maar voor, hahahaha.

LaMama

LaMama

22-06-2010 om 13:12

Kost dat dan?

Hier ook iemand die zeer gebaat zou zijn bij een pedicure behandeling, maar ik heb altijd het idee dat dat heel duur is. Is dat ook zo?
Groetjes
LaMama

Nely

Nely

22-06-2010 om 21:38

En hier

betaal ik 21,50 euro voor dezelfde behandeling die Pandia beschrijft (geen koffie en geen koekje erbij). Ze is ongeveer een half uurtje bezig. Ik vind het juist wel heel prettig als er aan mijn voeten gefriemeld word en ik ga elke 6 weken.

100%mama

100%mama

23-06-2010 om 11:03

Hier wel het koekje

en koffie, maar wel op mijn eigen kosten, hahahaha. Ze komt namelijk bij mij thuis. Ik betaal dan 21,50 voor ongeveer 60 minuten (incl kletsen)

Idd, het preosten en het willen weg trekken is heeeel herkenbaar, het is dat het reslutaat zo vrolijk is, maar anders....hahaha

Ilva

Ilva

23-06-2010 om 14:22

22 euro

Ook ik ga iedere 6 weken. Het eerste kwartier is leuk en de laaste 10 tot 15 min. ook wel maar daar tussen als met die electrische machinetjes gaat werken. Vreselijk. Maar helaas is het met mijn voeten echt nodig (laatst een afspraak af moeten zeggen en helaas kon ik toen pas 3 weken later terecht en ik heb echt pijn in m'n voeten gehad). Als ik geweest ben zitten m'n schoenen gelijk een stukje wijder.

ilsepilse

ilsepilse

24-06-2010 om 23:03

Lekker

ik moet eigenlijk ook om de 6 a 8 weken maar het wordt wat te duur, ik betaal nu 22 eu per keer en dan worden de voetjes ontsmet, nageltjes bijgeknopt, en idd met de electrische vijltjes bijgewerkt, eelt en eeltpitten zitten ergens onder verzakte voetbed weggehaald en dan kan ik er weer tegen !!
heb wel even moeten zoeken maar nu een goeie.
Toen mijn man net het ongeluk had vorig jaar kwam ze om de 6weken aan huis voor hem omdat hij heel harde nagels en kalknagels heeft (volgens mij hebben afrikanen echt hardere nagels dan ons) en dat heeft ze netjes bijgehouden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.