Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lynna

Lynna

09-09-2009 om 12:33

Pechhulp via centraal beheer?

Ik belde gisteravond Centraal Beheer om wat verzekeringen om te zetten. O.a. mijn autoverzekering. Ze vertelden dat ik bij hen ook een pechhulp verzekering kan afsluiten. Als ik ergens aan de kant van de weg kom te staan, garanderen ze mij dat ik binnen een half uur geholpen wordt.

Kennen jullie deze pechhulp? Goede of slechte ervaringen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

09-09-2009 om 12:48

Geen ervaring

maar hoe vaak heb jij al pech gehad? (ik in elf jaar nog niet één keer) Ben je lid van de ANWB? Dan lijkt het mij bijna dubbelop. Hoe duur is het?

Petr@

Petr@

09-09-2009 om 13:54

Geen ervaring

met pechhulp, maar wel met de autoverzekering van Centraal Beheer en daar zijn wij zéér tevreden mee. Twee maanden geleden zijn allebei onze auto's gestolen en binnen twee uur nadat we CB hadden gebeld stonden er twee vervangauto's voor de deur die we 20 dagen mochten gebruiken. Na 20 dagen werd de dagwaarde uitgekeerd. Verder bleek dat wij onderverzekerd waren voor een auto, maar uit coulance keerde CB toch uit (ging om € 1.500,00!)
V.w.b. de pechhulp ben ik het eens met Mirreke ))

gr.
Petr@

CB-er

CB-er

09-09-2009 om 16:55

Ik werk daar

Ik heb diverse verzekeringen bij Centraal Beheer, bijna alles. Ik werk er namelijk zelf!

Toch heb ik mijn autoverzekering er weggehaald en ergens anders ondergebracht omdat ik heel ontevreden was over de afhandeling van (o.a.) een schade.

Zo zie je maar, de één heeft goede ervaringen, de ander juist niet. Volgens mij kun je niet afgaan op de ervaring van een ander met pechhulp bijvoorbeeld.

E.e.a. is zo afhankelijk van de situatie, de medewerker die je treft (is ie behulpzaam en lekker uitgeslapen of heeft ie net te horen gekregen dat zijn kontrakt niet wordt verlengd). Ik noem maar wat hoor.

Laat ik het zo zeggen, CB is een betrouwbare firma, in die zin kun je het gerust doen. Maar let op dat je niet oververzekerd bent inderdaad en verder moet je er maar op vertrouwen!

Berend

Berend

10-09-2009 om 20:40

Ervaring

Ja, wij hebben wel wat ervaring met CB Pechhulp en op een keer na waren deze steeds goed. Veel snellere hulp dan we van de ANWB gewend waren, het half uur werd steeds gehaald.

De enige negatieve uitzondering was een keer 's avonds. Toen heb ik een half uur in de wacht gestaan. Omdat ik bang was of de batterij van mijn mobiele telefoon leeg zou raken, heb ik afgehaakt en een kennis gebeld om mij op te halen. Daarna de pechhulp gebeld en na veel gezeur ben ik de volgende dag naar mijn auto gereden, waar zij hem hebben weggesleept naar de garage. Het scheen toen extreem druk geweest te zijn...

Aan de andere kant heb ik bij de ANWB regelmatig een uur of langer moeten wachten in het verleden, dus op dit moment zitten wij nog steeds bij Centraal Beheer.

Nieky

Nieky

14-09-2009 om 19:03

Absoluut goed

Sinds een jaar of 5 zijn wij ook overgestapt naar Pechhulp via CB en wij zijn heel erg tevreden. We hebben (met 2 auto's) ze zo'n 5 keer nodig gehad en altijd zijn ze er binnen 15 minuten (er worden altijd plaatselijke garage's of wegsleepbedrijven ingeschakeld). Het grote voordeel vind ik ook dat ze komen als je auto voor je eigen deur ineens niet meer start.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.