Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wilma

Wilma

12-03-2010 om 15:41

Patroon gehaakte bloemetjes.

Ik ben op 't moment even aan 't haken en dan van die bloemetjes die je nu voor een beláchelijk hoog bedrag kunt kopen aan een sleutelhanger oid. Dát kan ik ook, dacht ik. En het lukt wel enigszins, maar niet écht zoals die eruit zien. Ik ben een beginnende haakster, losse en vaste en stokjes enzo ken ik wel.
Weet iemand een patroon van zulke bloemetjes of iets anders leuks (vogeltjes of wat dan ook). Op de site van madeliefke zie je een beetje wat ik bedoel.

En ook maar meteen vragen voor ik 't wiel probeer uit te vinden, kent iemand een site waar je haakkatoen goedkoep kunt kopen of kan ik maar beter gewoon naar de markt gaan.

Groetjes,
wilma

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

12-03-2010 om 16:23

Had ik nu maar beter opgelet vroeger

Ik zit me nu al suf te kijken op die tekens van stokje achterlangs en stokje voorlangs en wat al niet meer. Maar ´t staat er op zich bij die Jessica trompsites wel duidelijk, da´s al een begin, dankjewel !

En die leeuw, briljánt idee, wat zullen ze in de rij staan op koninginnedag .

Groetjes,
Wilma

Gehaakte roos

Op de site van Drops heb ik ooit het patroon gekopieerd van een gehaakte roos:

http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=93&d_id=47

Succes met je creaties!

Chris

Jessica O

Jessica O

12-03-2010 om 19:49

Hier

http://www.crochetpatterncentral.com/directory.php
En klik dan op flowers.

Bij de witte boekenwinkel vind je er ook een boek over. Super leuk.
Ze stonden er pas ook mee op de handwerkbeurs.

Jessica

kien

kien

12-03-2010 om 21:38

Youtube

Is your friend! Zoek op 'crochet flowers' en je kan kiezen uit diverse filmpjes, waarin heel duidelijk wordt uitgelegd hoe je het maakt. Succes!

Kien

Wilma

Wilma

15-03-2010 om 14:10

Hé super!

Wat leuk zeg! En helemaal met de filmpjes op YouTube, nu ik weet dat ze Crochet Flowers heten (heb er niet aan gedacht om buitenlands te gaan googlen of op you tube te kijken), is 't helemaal leuk, véél is er!

Bedankt !!!

Groetjes,
Wilma

Misschien

nog leuk voor ideetjes.... www.echtzoet.nl

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.