Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

26-05-2010 om 14:33

Pasta met 4 kazen saus

Hoi,
Onlangs in een it.restaurant heeft onze dochter een pasta (tortelline) met een 4 kazensaus gegeten. Nu wil ik dit ook eens (samen met haar) gaan maken. Alleen...... WELKE 4 kazen? Want het kan dan natuurlijk ineens heeeeel anders smaken en wellicht niet naar haar/onze zin. Is er een standaard voor de 4 soorten, ik bedoel je kunt natuurlijk varieren, maar wat 'hoort' erin? En dan maar meteen: hoe maak je zo'n saus?
Groetjes,
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ogen dicht

..voor de verzadigd vet-brigade en gewoon wat boter of room combineren met verschillende soorten kaas. Wat parmesaan, een zachte zoals taleggio, een blauwschimmel zoals gorgonzola en nog iets stinkigs of iets romigs zoals mascarpone erbij.

Zou ik doen.

Evt een gezweet sjalotje als begin.

4 kazen

dat zal ongetwijfeld mozzarella zijn geweest en dan nog bijv. emmenthal en/of gruyere en/of cheddar en/of gouda en/of andere oudere kaas

jacci

jacci

26-05-2010 om 15:41

Als je er boodschappen voor gaat doen, loop je eerst even langs de vriezer waar de pizza's liggen. Dan zie je welke kazen ze in de formaggio? gestopt hebben.

Tralala...webchef

geeft op 'vier kazen' ongeveer 20 hits:

http://www.webchef.nl/search.html?query=vier+kazen

Volgens mij is de variatie trouwens nogal groot. Van mozzarella, blauwschimmel, parmezan, geitenkaas, jonge goudse, en nog veel meer. Tig manieren om er 4 te kiezen volgens mij....

Ingrid

Dendy Pearson

Dendy Pearson

26-05-2010 om 20:24

Knorr

Wij eten heel regelmatig tortelini met 4-kazensaus. En die saus komt gewoon uit een pakje. Lekker hoor!

Dendy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.