Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Praia

Praia

03-10-2009 om 10:58

Pasje geskimd, geld van de rekening gehaald, geld terug van de bank?

Vannacht is er geld van mijn rekening gehaald, ze hebben ergens mijn pas geskimd en bij een bank ergens in een dorp geld van mijn rekening afgehaald.
De postbank zegt dat het nog niet zeker is of ik dat geld terugkrijg. Ze gaan het eerst uitzoeken (aangifte doen enz.)
Meestal krijg je je geld toch terug? Weet iemand dat?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Geen aangifte opnemen

hier word ik toch zo giftig van! Ik weet niet beter of de politie is gewoon verplicht een aangifte op te nemen. Maar ze hebben vaak geen zin, heb ik wel eens het idee. En ondertussen maar mekkeren om nieuwe bevoegdheden en speeltjes, denk ik dan altijd zwartgallig.
Wel lekker voor de oplospercentages natuurlijk, als je in moeilijke zaken gewoon de aangifte niet opneemt.

Misschien dat het in zo'n geval wil helpen om de woorden 'Commissie Politieklachten' te laten vallen - een klacht kost ze namelijk meer werk dan die aangifte opnemen.
Maar goed, voor jou is het gelukkig niet meer nodig.

Groeten,

Temet

kaatje43

kaatje43

05-10-2009 om 16:43

Al terug gestort voordat ik wist dat ie geskimd was

Bij mij ging het razendsnel. In de nacht van zaterdag op zondag 3000 euro van mijn rekeing af gehaald. (ik wist van niet). Maandag wordt mijn pas ingeslikt. Volgens de telefoniste was er met mijn pas niets gebeurd, maar gebeurde dit voor de zekerheid! Er was inmiddels al een andere pas aangevraagd zei ze. Vreemd. Dinsdag ligt de pas klaar en was de 3000 euri weer teruggestort door de bank. Snelle actie van de ABN AMRO.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.