Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

angel3

angel3

04-01-2010 om 15:44

Pas ik de braqueez meisjeslaars ook?

Ik wil toch nog van die warme laarsjes, ook voor dochter van 4. Nu zie ik bij Omoda dat de meisjes braqueez met zo n warme voering ook in mt 38 is. Pas ik dat dan ook? of is de pasvorm echt heel anders?
Ik heb een redelijk smalle voet maar wel wat stevige kuit. De schacht is gebreid.....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

04-01-2010 om 17:26

Angel3

Wat ik het nadeel vind bij veel laarzen is dat om je kuit het wel erg lekker warm is maar dat de zool erg dun is en dat je onderkant van je voeten koud worden. Eventueel kun je dit oplossen met een zooltje maar dan moet je wel genoeg ruimte op de zool hebben.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

04-01-2010 om 17:36

Twijfel

Ik heb laatst meisjeslaarzen gekocht, omdat bij mij de schacht bijna altijd te wijd is. Ze passen precies, ook omdat ik smalle voeten heb. Dus als je geen dunne kuiten en voeten hebt, wordt het wat krapjes denk ik.

Tango

Tango

04-01-2010 om 21:52

Kan w.s. best

Ik heb zelf maat 36 en koop regelmatig kinderlaarzen omdat ze volwassen laarzen soms niet hebben in die maat.
Past altijd prima. Ik heb ook smalle voeten, maar niet extreem dunne kuiten.

Mij niet

En buiten de kuiten: als ik in een kinderschoenwinkel maatje 38 zomerschoentjes pas kom ik er vaak ook niet in want te smal, heel andere pasvorm.

Pollewop

Pollewop

06-01-2010 om 22:48

Braqueez heeft wel een brede leest

Ik werk in een schoenenzaak, en soms komt het voor dat een vrouw en meisjeslaars aankan. Maar dan moet je wel super smalle voeten hebben en absoluut géén hoge wreef. Wij verkopen geen Braqueez maar wel bij mijn vorige werkgever en daarvan weet ik nog dat ze breed uitvallen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.