Herfstvakantie tip: deze avontuurlijke gezinscamping midden in de natuur is magisch
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ol3

ol3

23-06-2010 om 22:07

Partime werken en moeder zijn

hoi moeders,
ben even nieuwsgierig hoe jullie dit ervaren?
ik werk al jaren 3 dagen in de week in een winkel en ben met veel plezier moeder
nu is mijn zoontje ziek en kan ik morgen niet naar het werk, heb het in het begin van de week al aangekondigd dat de kans groot was dat ik niet kan werken, kan een kind met koorts niet naar school brengen en mijn man zit in het buitenland...
had gehoopt dat hij beter zou zijn maar helaas niet dus ik ga morgen niet werken, op het werk een hoop gedoe ivm slechte bezetting/vakanties
aan de ene kant mijn probleem niet maar zo zit ik niet in elkaar, heb hart voor de zaak en we werken al jaren met een vaste fijne bezetting (alleen de manager is er later bij gekomen en die is nu op vakantie...)
maar aan de andere kant kan ik me zo vreselijk schuldig voelen dat ze bezetting dan slecht is, er misschien een collega een halve dag alleen moet werken...hoe ervaren jullie dit???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

24-06-2010 om 08:22

Tja

Dat is iets wat nu eenmaal af en toe voorkomt als je (jonge) kinderen hebt. Als ze ziek zijn kun je niet zomaar iets van opvang regelen. En als andere opties zoals vader of evt. oma niet aan de orde zijn, dan zul je vrij moeten nemen. Ik zou er verder gewoon niet over gaan piekeren. Het heeft geen zin en het hoort erbij.
Gr. Bibi

Als mijn kind ziek is

Ik ken het probleem niet echt, want ik ben zelfstandige en werk vanuit huis. Als een van mijn kinderen ziek is kost het me alleen omzet en geschuif met deadlines.