Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Partijtjesadvies.. negen jaar.. geocache-achtig

Beste makkers,

Ik heb net een uurtje bowlen geboekt voor 10 kinderen en er moet nog iets voor. Zoon wil graag gps-en en ik had gedacht misschien naar de bowlingbaan een zoektocht te doen van een uur of anderhalf?
Is dat te doen? Waar moet ik aan denken? 10 kinderen op de fiets, 2 volwassenen, misschien kan ik er nog een volwassene bij vragen.

Eigenlijk denk ik dat ik het bowlen geheim ga houden en op de terugweg zou je de kinderen al gps-end naar huis kunnen brengen... soort 10 kleine negertjes..

Anders moet ik ze laten ophalen bij de bowlingbaan namelijk. En als dat op de uitnodiging staat denken ze echt niet dat we gaan carten.

Vragen:
- hoeveel gps-apparaten zal ik huren (15 euro p.st.)
- denken jullie dat ik te strak plan (school gaat uit om half een, en bowlingbaan moeten we om kwart voor drie zijn)
- zou het leuk zijn om ze kriskras te sturen zodat ze niet meer weten waar ze heengaan, of zal ik een rechte lijn doen met opdrachten voor als we te vroeg aankomen?

als ik er zo over nadenk hebben we iig extra ouders nodig, 1 of 2.

Het is nogal last minute allemaal, hoofd staat er niet naar. Allang blij dat het buiten de deur kan. Ik kan ook het gps-en overslaan en thuis iets doen tot twee uur en dan met zijn allen naar de bowlingbaan. Dat is het rielekste alternatief, al trashen ze dan wel je woonkamer.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rielekst

Jij bent toch de Rodebeuk die anderen allemaal goede adviezen geeft over rustig aandoen enzo? Of zijn er twee met dezelfde nick?

Gewoon thuis met taart tot twee uur, zou ik denken. Wat dat trashen betreft: kan je ze Twister oid laten doen, of is dat niet leuk als je 9 bent?

En anders kan je altijd nog redeneren dat dit het soort situatie is waarvoor Onze Lieve Heer de DVD heeft uitgevonden

Groeten,

Temet

Sawo

Sawo

05-11-2010 om 12:43

Nee

Hoi rodebeuk

gps en fietsen ik zie het niet voor me, zeker niet bij 9 jarige jongens. gps-en doe je lopend. Dus doe lekker wat thuis en huur nog een uur bij of misschien kan je daar ook nog wat anders doen bij de bowling. Bij ons hadden ze springkussens.
suc^

Saar

rodebeuk

rodebeuk

05-11-2010 om 12:49 Topicstarter

Anders bedacht

(ik had net opgehangen van de Bowling toen ik de eerste mail stuurde).

Ik laat ze brengen naar het centrum, in de buurt van de Bowling. Daar zijn ze dan om 1 uur. Broodje, kadootje, en dan een speurtocht van een uur door de binnenstad naar de bowling. Heb ik nog een half uur reservetijd (10 kinderen die bowlingschoenen moeten passen en aandoen ;-()...

En dan laat ik ze daar in het centrum ook weer ophalen.

Ben ik van het gefiets af. Evt kan ik met ouders wel afspreken dat ze het vertrouwen dat hun kind met ons weer naar huis fietst, maar dat is dan gewoon fietsen, geen gecach.

Het lijkt me nog steeds leuk om ze allemaal thuis te brengen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.