Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Belle Époque

Belle Époque

25-07-2011 om 20:48

Parkeren in keulen

Morgen willen we naar de Dom in Keulen en naar de Hohe Straβe (Lush en Lego) Ik ben er nog niet eerder geweest. Nou vond ik al googlend een parkeergarage bij de Dom. Wie kent Keulen goed en weet of we daar goed kunnen parkeren? En dan bedoel ik: kans op een plek. En weet iemand ongeveer een tarief?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mar

mar

25-07-2011 om 21:31

Parkeren

In die parkeergarage hebben wij nog nooit gestaan, wel in die van de Galeria. Ik herinner mij dat die wel vrij prijzig was (20-25 euro voor een dag), maar dat je nog wat korting kreeg als je wat bij Galeria gekocht had.

Ik zou de auto eigenlijk op een P+R net buiten de stad zetten of eventueel aan de andere kant van de Rijn in de buurt van station Deutz.
Je weet dat je voor de auto een milieusticker nodig hebt? Anders mag je Keulen niet eens in.

Belle Époque

Belle Époque

25-07-2011 om 23:54

Mar, vertel eens?

Milieusticker... Noem me dom, maar dat wist ik echt niet!
Ik heb inmiddels gegoogled en weet ook waar ik ze krijgen kan, maar is dat een kwestie van naar zo'n Tüv gaan, kenteken laten zien, afrekenen en wegwezen of gaat daar weer een boel gedoe bij komen?

Ligt P+R Zoo al binnen die milieuzone?
Oef... Ik had de kinderen morgen al beloofd te gaan, dat wordt improviseren...!

Belle Époque

Belle Époque

26-07-2011 om 09:20

Laat maar zitten

Ik ben inmiddels wat wijzer. Dit gaat extra geld kosten, meer dan begroot i.i.g. En sowieso een boel gedoe. En op vakantie doe ik niet aan gedoe

Kortom: ik heb besloten iets anders te gaan doen vandaag. Maastricht heeft ook een Lush en een joekel van een oude kerk, hihihi!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.