Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maxime.M

Maxime.M

06-04-2010 om 14:50

Parkeren heineken music hall

Hoi,

Binnenkort gaan we naar een concert in de Heineken Music Hall. Nu ben ik daar nog niet eerder geweest en zie op de site dat ik op meerdere plekken kan parkeren, namelijk: P1/P4/P5/P6.
Waar kan ik het beste gaan staan? Het gaat me er eigenlijk om dat ik na afloop het snelste weg ben omdat we daarna nog ergens een feestje hebben. Ik ben namelijk wel eens naar een concert (ergens anders) geweest waar ik na afloop nog ruim 3 kwartier op de parkeerplaats in een file heb gestaan, vandaar. Ik zou dus liever vooraf iets verder moeten lopen zodat ik achteraf sneller weg kan zijn, ik heb alleen dus geen idee hoe dat bij de HMH is. Heeft iemand ervaring/tips?

Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hetty,*

Hetty,*

06-04-2010 om 22:29

Anders

Ik heb 1x op een van die P1 tm zoveel plekken gestaan en toen duurde het inderdaad een eeuwigheid voordat ik de parkeergarage uit was.
De laatste keer hebben we de auto op 1 van de door bedrijven opengestelde parkeerplaatsen gezet en dat beviel ons veel beter. Je loopt een stukje, maar niet eens heel ver, en je bent inderdaad zo weer weg. Je volgt gewoon de weg richting de dichtstbijzijnde garages en dan kom je op een gegeven moment wel van die mannen tegen in oranje vestjes die bij een kleinere buiten parkeerplek staan.
Groetjes Hetty,*

ilsepilse

ilsepilse

09-04-2010 om 18:55

Ad kant van de hema

je kan best ad kant vd hema erin rijden (zeg maar Vensepolder) de laatste keer heb ik dat gedaan en zet dan mijn auto dichtbij het hokje van de parkeermeneer.
(dan vind ik hem weer terug) , een andere keer was ik er via een andere ingang in en stond heel ver weg van de heinekan hall.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.