Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

tilda brink

tilda brink

07-04-2010 om 11:43

Parkeren dappermarkt amsterdam

Ik ga morgen met een stel colIega's naar de dappermarkt in Amsterdam . Wat is een handige plek om dan te parkeren ? Vid op desite aleen plekken waar je maximaal een uur mag staan . Graag tips

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

07-04-2010 om 11:56

Tilda:
"Wat is een handige plek om dan te parkeren ?"
Bij jouw voordeur. Je kunt beter met het OV.

liora

liora

07-04-2010 om 15:13

Heu

Heu Tinus,

Je kunt echt wel met de auto naar Amsterdam hoor! Je kunt parkeren net aan de andere kant van het spoor, is iets goedkoper, en als je gewoon even rijdt, zijn daar genoeg parkeerplekken hoor!

Veel plezier!

Liora

Tssss cobi toch...

Vorig jaar is de Dappermarkt verkozen tot leukste markt van Amsterdam (of Nerderland...)Persoonlijk vind ik de DM ook leuker dan bv de Cuyp. Veel diverser etc. Groet Suus

tilda brink

tilda brink

07-04-2010 om 16:15

Vanuit friesland met ov niet handig .

Vanuit Friesland is met de trein 3 uur reizen naar amsterdam terwijl het met de auto een uurtje is .... Maar hebben jullie straten die ik in kan voeren op de tomtom ??voor parkeerplek?

Ulla

Ulla

07-04-2010 om 17:20

Kijk voor parkeertips op hun website

http://www.dappermarkt.eu/category/4bereikbaarheid/

Niet

Ik heb heel lang om de hoek gewoond bij de Dappermarkt en geloof me: je kunt daar beter niet in de buurt parkeren. Liora heeft gelijk hoor, aan de andere kant van het spoor zijn wel plekken en het is er iets goedkoper. Met de nadruk op iets. Het is nog steeds een prijs waar mensen van buiten Amsterdam het hartwater van krijgen.

Nee, neem inderdaad de P+R. En dan die in de Bijlmer, vanaf daar de trein naar Station Muiderpoort, en dan stap je voor de Dappermarkt uit.

Inderdaad is de Dappermarkt al sinds enige tijd "de"markt. Als men 'de man in de straat' wil spreken gaat men ook altijd daar staan met een microfoon, de Babbelbox van Man bijt Hond staat er regelmatig en als er weer eens verkiezingen zijn loopt de helft van de landelijke politici daar te folderen. Alleen nooit als ik daar was, maar die babbelbox heb ik wel meermalen zien staan.

Overigens is het een leuke markt, maar imho niet voldoende reden om alleen daarvoor naar Amsterdam te komen.

Groeten,

Temet

ilsepilse

ilsepilse

08-04-2010 om 16:58

Idd p+r en dan bijlmer

Ik ben laatst ook zo naar de Carre geweest, je betaalt 6eu voor een dag parkeren en krijgt max 6 kaartjes voor de metro/tram, wel goed afstempelen en dan bij terugkomst bij het loket je tram/,metrokaartje afgeven en dan kan je pinnen bij het loket.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.