Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Shifra

Shifra

01-08-2010 om 20:22

Parkeren bij bijlmer arena station?

ha medeouders,

even op de dringende valreep: kan je makkelijk (goedkoop) parkeren in de buurt van station Bijlmer Arena? groet van Shifra

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

01-08-2010 om 21:08

Jawel

er is een industrieterrein in de buurt van de Arena, en een Mac. Als man met de kinderen naar Ajax gaat zet hij hem meestal daar neer.

Shifra

Shifra

01-08-2010 om 21:35

Nasha

klopt het nou dat de Arena naast het station is, en is dat industrieterrein ook 'savond veilig om terug naar toe te lopen vanuit station Bijlmer? Ik ken de buurt daar niet.groet van Shifra

Nasha 1st

Nasha 1st

01-08-2010 om 21:41

Ik helaas ook niet

omdat man dus alleen op dat industrie-terrein komt en bij de Mac. Maar er loopt volk genoeg, want er zijn er veel die daar parkeren.

Henriette123

Henriette123

02-08-2010 om 10:21

Niet doen

Ik zou het niet doen.
Parkeren bij de mac kan niet, dat is overdag als de kantoren open zijn met een slagboom afgesloten.
Na een evenement is het daar inderdaad druk, maar het is daar echt verlaten als jij daar op een willekeurige avond loopt. Ook staat je auto daar s`nachts erg verlaten.
Wat je wel kunt doen is je auto ergens gewoon in een straat in bijv Amstelveen parkeren, en daar de tram of bus nemen.

liora

liora

02-08-2010 om 11:07

Gewoon in een van de negen parkeergarages?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Shifra

Shifra

02-08-2010 om 21:55

Dús niet gedaan.....

en daar blij mee.Het is inderdaad daar verlaten 's avonds. Heb het nu zo opgelost dat ik de auto thuis liet en met de bus heen en weer naar Bijlmer station ben gegaan. Was toch beter
Fijn, jullie reakties!!
groet van Shifra

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.