Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Parfum kiezen....

Ik ben al minstens 2 jaar parfumloos. Kweeniet, ik wase r even 'af'...maar nu wil ik wel weer eens iets lekkers. Heb het op mijn sinterklaasverlanglijstje gezet. in het kader van de kleur/style dinges die ik 2 jaar geleden heb gedaan heb ik eens gegoogeld wat voor geuren bij wintertypes 'passen'...en gek maar waar...wat daar stond is ook waarik normaliter op 'val' qua geuren.

Beetje kruidig/houtig/orientaals. In elk geval niet bloemerig of zoet. Man mag wat mij betreft in die hoek een 'gokje' wagen zonder dat ik erbij ben, maar misschien is een shortlist wel handig... Weten jullie een site waar je parfum kunt zoeken dat aan 'jouw eisen' voldoet? Of lekkere geuren in de kruidige/houtige/orientaalse hoek die jullie erg lekker vinden?

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Leony

Leony

23-11-2011 om 15:16

Omnia van bulgary

Is een van mijn favorieten. Dit is een goede beschrijving: http://www.nstperfume.com/2005/04/11/bvlgari-omnia-perfume-review/
Groetjes, Leony

wendelien

wendelien

23-11-2011 om 16:05

Misschien

Terre van Hermès? Ik weet niet zeker of het alleen voor mannen bestemd is, maar laat het je maar eens presenteren. Sowieso is het altijd afwachten hoe een parfum reageert op de zuurgraad van je huid (of zoiets).

IngridT

IngridT

23-11-2011 om 21:19 Topicstarter

Voortvarende man....

...is met de trefwoorden 'kruidig, hout, orientaals' de parfumerie ingestapt & heeft al iets gescoord. Tenminste, dat denk ik, want toen ik hem de eerste 2 tips wilde toefluisteren als opties meldde hij dat dat niet meer nodig was. De grapjas. Maa alsnog dank voor de hulp, en ik zal 6 december melden of het bulgari of die semi-mannenlucht geworden is...hahaha!

L'occitane

Ik denk dat Amber van L'Occitane wel in de buurt komt.

Tirza G.

Tirza G.

26-11-2011 om 12:41

Wat hij gekocht heeft

Is het merk waar de parfumerie op dat moment de meeste provisie op krijgt Geeft niks, zijn meestal prima geuren, maar zo'n man met drie trefwoorden en verder niksssssss is de droom van elke parfumerie

Tirza

Jujube

Jujube

28-11-2011 om 01:23

Natuurlijk

Kruidig/houtig/oriëntaals? 'Opium' van Yves Saint Laurent natuurlijk! Al vanaf mijn 16e mijn favoriete geur. Zo fijn dat hij nog steeds bestaat....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.