Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

prinses01

prinses01

18-05-2009 om 20:16

Papieren zakdoekje in de was..... pluisjes

Heel herkenbaar wellicht. Je doet een was en daarna kom je tot de ontdekking dat er in een broek van een van de kinderen nog een papieren zakdoekje zat. Gevolg: er zitten allemaal kleine pluisjes op je kleren die er maar niet uit gaan.

Wie heeft hiervoor een goede tip (behalve van tevoren extra de broekzakken nakijken!)

Bedankt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

18-05-2009 om 20:50

Plakroller?

Hoi,

Ik gebruik meestal een plakroller om de pluisjes eraf te gaan. Ik dacht dat het ook zou helpen om een panty mee te wassen zodat de pluisjes daarop gaan zitten. Maar toen ik zelf onlangs dit probleem had werkte dat helemaal niet met een pantykousje.

Maxime

Ef

Ef

18-05-2009 om 20:51

In de droger

Gebeurt hier vrij regelmatig en bij voorkeur in een zwarte broek o.i.d.(grrr) Als het kledingstuk het toelaat gooi ik het in de droger, dan gaan alle witte pluisjes eruit. En anders het kledingstuk laten drogen, zo goed mogelijk de pluisjes eraf borstelen en nog een keertje wassen.

Tirza G.

Tirza G.

18-05-2009 om 21:39

Plakband

Van dat brede tape om je hand wikkelen en de broek langsgaan. Voel je je net een CSI-mevrouw die monsters staat te nemen

Tirza

Rembrand

Rembrand

18-05-2009 om 22:31

Wat denk je van drop!

Ik heb niet echt een tip voor de papieren zakdoek. In de droger gaat het meestal vanzelf weg. ( moet je wel een droger hebben natuurlijk ).
Ik had hier gisteren een soepkip die een stuk of acht zoute dropjes in een broekzak had laten zitten
Ik zag het pas toen ik de droger leeg ging halen, en toen zat de hele trommel van de droger onder de zwarte dropstrepen. ( de was gelukkig niet, op één pyamabroek na ).
M.

Caro

Caro

18-05-2009 om 23:13

Haha rembrand

Toen ik deze draad zag staan, dacht ik heel even dat Drop de oplossing was.

Groet Caro

marie

marie

25-05-2009 om 11:25

Doe ik nooit wat aan

Hallo
Hier gebeurt het winters geregeld dat er een papieren zakdoekje in een broekzak blijft zitten. Ik ben opgehouden daar wat aan te doen. De pluisjes slijten er vanzelf af tijdens het dragen.
groetjes

Microvezel doekje

Ik heb gemerkt dat als ik een microvezel vaatdoekje in de droger heb, papieren zakdoekjes en luierdoekjes e.d. daaraan blijven 'plakken'.
Ook sommige sokken (synthetisch?) plakken eraan vast.
Als het uit de wasmachine komt en niet de droger in gaat werkt dat helaas niet. Meestal was ik het nog een keer mee met de volgende lading in de hoop dat alles er dan af is.

Rembrand

Rembrand

25-05-2009 om 23:04

Prinses.

Als je ook nog drop bij gooit heb je zwarte strepen èn witte pluisjes
M.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.