Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Panty's

Even een 'hoe het hoort-vraagje'.

Bij welke gelegenheden hoor je (ook middenin de zomer) panty's aan te hebben als je een jurkje draagt?
Of kun je altijd overal met blote benen/tenen rondlopen? Wat vinden jullie?

Mocht een panty gewenst zijn, moet-ie dan huidkleur zijn of getint?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
+ Brunette +

+ Brunette +

25-06-2011 om 00:50

Vertel eens iets meer, voor welke gelegenheid?

Naar een sollicitatiegesprek zou ik in Nederland bijvoorbeeld niet met blote benen gaan.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

25-06-2011 om 20:34

Hangt er van af

Bij veel werkgevers kan je best solliciteren met blote benen, maar niet als je bij een bank solliciteert ofzo. Als je perse een panty aan moet zou ik in de zomer een hele dunne huidkleurige nemen, met een beetje glans. En dichte schoenen.

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

27-06-2011 om 12:16 Topicstarter

Zoals daar zijn:

- een sjieke ontvangst op het gemeentehuis
- een begrafenis
- een kerkelijke viering waarin ik voor de gelegenheid een taak heb
- een klassiek concert

Blote tenen vind ik in mijn geval geen gezicht, mijn tenen zou ik graag ombouwen Maar schoenen met een dichte neus en elders luchtgaatjes bevallen ook wel goed.

een goeie huidkleurige panty kopen vind ik nog best lastig, trouwens. Welke tint kiezen jullie in zo'n geval?

Roosje Katoen

Roosje Katoen

27-06-2011 om 20:58

Niet

Van kerkelijke vieringen heb ik geen verstand, maar in de andere drie situaties zou ik geen panty aandoen.

Vic

Vic

27-06-2011 om 22:30

In die gevallen

In de situaties die je noemt zou ik zonder problemen zonder panty durven. Dan wel met een rokje tot minimaal vlak boven de knie, maar ik schat in dat jij ook niet veel korter gaat Ik twijfel alleen over een panty bij zakelijke externe besprekingen. Dan kies ik vaak voor een dunne transparante panty nagenoeg zonder kleur. Blote tenen vind ik nooit aantrekkelijk/gepast, maar op dagen als deze ben ik zo'n beetje de enige vrouw met dichte schoenen.

Wilgenkatje-

Wilgenkatje-

27-06-2011 om 22:56 Topicstarter

Oke vic

ik haal van de week nog een door jou genoemde panty in huis. Of nee twee, want ik sloop ze altijd snel.

Inderdaad draag ik geen korte rokken, daar heb ik als bromvlieg de benen niet voor. Helaas.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.