Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

ayla

ayla

06-07-2010 om 09:47

Pannenkoek meegeven naar school, hoe?

Ayladochter heeft morgen op haar nieuwe school jaarafsluiting, ze krijgen fruitsalade en pannenkoeken etc.
Nu wil ik voor haar GV pannenkoeken meenemen, Ik heb echter geen tijd die vanavond te bakken, dat moet ik dus vanavond doe, hoe houd ik die lekker tot morgenmiddag bij de lunch en hoe kan ik die het beste aan haar meegeven.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hanne.

Hanne.

06-07-2010 om 09:49

Wat ik doe

wat ik doe is vooraf bakken, tussen twee borden bewaren (met dit weer in de koelkast), en de volgende dag opgerold (met stroop suiker oid er tussen) in de broodtrommel mee.

Nooit klachten over gehad.

ayla

ayla

06-07-2010 om 09:53

Warm?

en als ik er thuis al wat suiker op doe, kunnen ze ze daar dan nog opwarmen in de magnetron?

Vera*

Vera*

06-07-2010 om 09:55

Hier

Ze zijn hier dol op koude pannenkoeken en vinden het altijd jammer als er niets is overgebleven. Op de pannenkoeken gaat suiker of jam en ik rol ze op. Dan snijd ik ze door en gaan de twee helften 'rechtop' in een boterhamzakje zodat je uit het zakje kunt eten en je geen vette handen krijgt.

amk

amk

06-07-2010 om 10:03

Opwarmen

kan gewoon met alles erop en erin.
Koud zijn die dingen echt niet lekker.

Ik had een keer

..bruine suiker gedaan en dat was in het zakje/bakje veranderd in bruin suikerwater... de boel kan nogal vochtig worden dus even uitkiezen wat voor beleg je kiest.

Ohh en amk: welleswelles, ze zijn koud wel lekker. Om ze koud te waarderen moet je ms uit een ouderlijk huis komen waar wel met veel goede bedoeling de gezonde dagelijkse maaltijd werd klaargemaakt maar waar koken toch niet echt de core business van de verzorgende ouder was

guera

guera

06-07-2010 om 11:05

In alu folie

Ik warm ze s morgens op in de magnetron. Dan suiker erop en inwikkelen in alu folie. Volgens kind is de suiker lekker gesmolten en is de p koek lauw warm. Helemaal prima dus.!

amk

amk

06-07-2010 om 11:05

Rode beuk (ot)

Uit zo'n huishouden kom ik. Het was zo erg not core business dat ik op mijn 12e maar zelf ben gaan koken elke dag.
Met weken waarin rustig 2 -3 dagen achter elkaar hetzelfde werd gemaakt wegens gebrek aan inspiratie en een overvloed groenten uit een volkstuin, was het koken duidelijk niet de hobby van mijn moeder.

Bastet

Bastet

06-07-2010 om 13:11

Koud

Als masterpannekoekenbakker bestrijd ik dat koud niet lekker is.Goeie pannekoeken zijn koud ook lekker,bijvoorbeeld als taart!!
Bastet

Puck

Puck

06-07-2010 om 13:44

Ja taart

Pannenkoekentaart met tussen iedere pannenkoek een laagje choco- of hazelnootpasta.... mmmmmjammmmmm

Hanne.

Hanne.

06-07-2010 om 13:45

Koud voorkeur

Ook hier geven ze de voorkeur aan koude pannekoeken. Het is zelfs zo erg dat we om 15.00 al gaan bakken, zodat ze om 18.00 maar koud zijn...

Vind wel dat het dan dunne pannekoeken moeten zijn, niet van die dikke kleffe kledders.

mirreke

mirreke

06-07-2010 om 17:37

Ik zou ze met dit weer

überhaupt niet lauwwarm meegeven. Lekker broeierig dan... Enne pannekoekentaart, jummie! (Koud natuurlijk).

ayla

ayla

06-07-2010 om 19:50

de meningen zijn lekker verdeeld, ik ga zo meteen maar pannenkoeken bakken, wat moet je anders op een voetbalavond
dochter krijgt ze koud mee, mocht ze ze warm willen dan kunnen ze daar opgewarmd worden.
lekker met fruitsalade erbij, haha denk dat ik maar aanschuif

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.