Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Zusje

Zusje

06-11-2010 om 15:16

Pak op maat - iemand ervaring?

Mijn broertje studeert binnenkort af en ik wil graag een pak op maat laten als kadootje. Liefst in omgeving den Haag, mag ook A'dam zijn.

Via google vind ik pakkend.nl Iemand daar ervaring mee of andere ervaringen met een pak laten maken?

Even zonder naam,

Zusje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

07-11-2010 om 11:40

Jawel, voor ons trouwen hebben zowel mijn man als ik onze trouwkleding laten maken. Mijn man draagt zijn pak nog steeds. Hij heeft het bij New Tailor laten maken: die zitten in Amsterdam, Utrecht en Oegstgeest.

Het is een leuk kado voor je broer! Origineel ook.
Hij moet er natuurlijk wel voor mee naar de winkel om zijn maten op te meten e.d.

groet, Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

07-11-2010 om 11:43

En de link

www.newtailor.nl

maar dat had je vast zelf ook wel gevonden!

groet, Mamvantwee

Zusje

Zusje

07-11-2010 om 19:26

Bedankt!

Die had ik nog niet gevonden. Mooie website, wel wat duurder dan bij pakkend.nl maar het stukje over het Blauwe Boekje is een aanbeveling voor mijn broer die nogal van de etiquette is

Maar even bekonkelen met de rest van de familie.

Zusje

Margriet*

Margriet*

07-11-2010 om 22:24

Nog een

de suitsupply. Meerder vestigingen.

Bedankt margriet

Suitsupply ken ik inderdaad, voor deze gelegenheid ben ik alleen op zoek naar iets dat echt op maat gemaakt wordt en dus niet alleen maar aangepast en volgens mij doet suitsupply alleen het laatste als ik op hun website kijk.

Overigens vind ik hun website met vreselijk seksueel gentinte foto's bijzonder onaantrekkelijk - jammer van een fijne zaak die goed spul verkoopt.

Mariel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.