Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

14-07-2011 om 19:41

Overstappen naar goedkopere opstal-en inboedelverzekering

Mijn auto- en rechtsbijstandsverzekering heb ik de de hema, bevalt goed en is goedkoop.
Nu wil ik mijn inboedel en opstalverzekering en wa ook oversluiten want ik zie allerlei goedkopere aanbiedingen. Nu keek ik even op de site van Inshared en dan zou de premie voor opstal, inboedel en wa op 8,05 euro per maand komen. Nou dat is een stuk minder dan dat ik nu betal (nu is het iets van 240 euro per jaar... via een tussenpersoon bij Allianz).
Wat betalen jullie en zijn er ervaringen met Inshared?
Bedankt,
Oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

15-07-2011 om 13:58

Hoi

Is dat die 3 verzekeringen bijelkaar voor 8,05? Dan is dat echt heel goedkoop. Verder geen ervaring met Inshared.
Wel zou ik direct stoppen met die tussenpersonen. Is alleen maar duurder, willen je van alles aansmeren. Is hooguit van belang als je ingewikkelde verzekeringssituaties hebt.
Verder zou ik lekker gaan shoppen op Internet. Mij bevalt Ditzo zeer. Ik heb daar niet alle verzekeringen, want opstal is gezamenlijk met onze 3 portiekbewoners.
Gr. Bibi

kaatje43

kaatje43

22-07-2011 om 00:12

Oregano

Geen ervaring met genoemde verzekeringen. Maar je moet echt niet alleen naar de premie kijken. Kijk naar de voorwaarden en zoek uit wat jij belangrijk vindt verzekerd te hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.