Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamvantwee

Mamvantwee

15-05-2009 om 11:14

Overstappen naar ben of niet?

Lang geleden was ik Ben-abonnee. Toen werd de boel overgedaan naar T-Mobile en sindsdien bel ik dus via T-Mobile.

Nu is Ben terug, maar als simkaart-leverancier. Ik twijfel om over te stappen. Ik heb nu een sim-only abonnement bij T-Mobile, en betaal ongeveer 10 euro per maand voor 150 belminuten (die nooit opgaan) en 25 sms. Bij Ben zou ik voor 6 euro 100 minuten en 100 sms kunnen krijgen.

Maar...heeft iemand al ervaring met Ben in deze nieuwe opzet? De telefonie gaat over het T-Mobile netwerk, dus daar verwacht ik geen problemen. Nummerbehoud is in de wet geregeld. Mijn telefoon doet het nog...maar ja hoe lang dat weet je nooit.

Iemand nog tips?

groet, Mamvantwee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

15-05-2009 om 12:04

Ik ben bij ben

Ik heb het Ben ouderwets abonnement, 2.50 euro voor 50 minuten of 50 smsjes. Dat gaat bij mij ook nooit op. Ik ben prima tevreden over Ben.

Mamvantwee

Mamvantwee

15-05-2009 om 12:12

En wat als...

...je simkaart stuk gaat, krijg je dan een nieuwe? Of heb je bijhet aangaan van dit abonnement een nieuwe simkaart gekregen? Die van mij is nl nog de originele, uit 1998...! Hij doet het nog, ja, maar hoe lang?

En alsje telefoon stuk gaat, koop je gewoon zelf een nieuwe, neem ik aan?

groet, Mamvantwee

Mamvantwee

Mamvantwee

15-05-2009 om 12:55

2,50 bestaat niet meer

Ik zie niets meer over een abo voor 2,50. Er is er wel een voor 1,95 met 50 minuten, maar dat vind ik dan net te weinig.

Mamvantwee

Mamvantwee

15-05-2009 om 12:56

Herstel...

Geen 50 minuten maar 15 minuten, helemáál te weinig.

Vera*

Vera*

15-05-2009 om 13:35

Mamvantwee

Ben ouderwets was een aktie in december en aangezien ik net voor mijn doen megaveel had betaald voor een mobiel waar ik ook een spraakprogramma (mobilespeak) voor moest kopen vond ik dit wel een leuk alternatief voor prepaid.

Hanne.

Hanne.

15-05-2009 om 14:09

Ook ben

Ik ben net overgestapt naar ben, en tot nu toe geen problemen.

Bij nummer behoud krijg je als je van een andere provider komt een nieuwe simkaart. Ben heeft m'n oude abonnement opgezegd, en ook dat ging prima.

Enige waar ik een beetje over heb moeten steggelen is dat ik m'n voicemail uit wilde hebben. Dat zou je zelf via internet moeten kunnen regelen, maar dat bleek toch niet te kunnen. Maar goed, verder geen problemen. (heb ook het ben ouderwets actie abonnement van 2,50 per maand)

Mamvantwee

Mamvantwee

15-05-2009 om 14:17

Ik ga eens informeren

Ik denk dat ik wel wil overstappen. Dan mag Ben nagaan wanneer dat mag van T-Mobile, maar volgens mij is het jaar van die sim-only actie ook alweer om.
Fijn ook dat je op elk moment kunt opzeggen, want daar erger ik me mateloos aan.

bedankt voor jullie reacties.

groet, Mamvantwee

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.