Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Flora B

Flora B

30-03-2010 om 09:46

Oven kroketten?

Bestaan die dingen nog? en werkt het echt in de oven?
Met het oog op de paasbrunch, lijkt mij ideaal, wij hebben geen frituurpan.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kien

kien

30-03-2010 om 14:52

Ja hoor

Van Mora, zo'n oranje doos. Bij de Dekamarkt hebben ze zowel kleine als grote dozen. Wij eten ze regelmatig en vinden ze erg lekker, vooral de kinderen doe ik er een groot plezier mee. Ik vind ze zelf ook lekker, niet zo vet als gefrituurde kroketten. In de oven worden ze prima.

Kien

ijsvogeltje

ijsvogeltje

30-03-2010 om 21:15

Inderdaad

Vorige week zagen we ze toevallig liggen in het vriesvak van de AH (nee, niet echt toevallig natuurlijk, we waren op zoek naar een lekkere snack). En eigenlijk tot onze verbazing smaakten ze ons prima. Lekker krokant ook! Er zijn trouwens ook magnetron-kroketten.

Ilva

Ilva

01-04-2010 om 15:46

Gekocht

Ik zag gisteren dit draadje en heb vandaag ovenkroketten van mora gekocht. Ik heb wel een frituur maar het vet wordt er altijd zo vies van. Dus met de pasen proberen wij ook ovenkroketten. Bedankt voor de tip.

Flora B

Flora B

02-04-2010 om 13:57

Proberen?

Ik heb ze ook gisteren gekocht, er zitten er 12 in, wij zijn ook met 12 zondag....eigenlijk wil ik wel eerst proberen...maar dan moet ik weer kopen, en het is zooooo druk in de winkels.

Aardappelkroketten

Als je aardappelkroketten bedoelt, die maakten wij vroeger altijd in de oven, wegens geen frietpot (= vlaams voor frituurpan) Heel vroeger moest ik ze zelfs over de grens bij jullie halen, nu verkopen ze het hier ook. Je proeft geen verschil. Nog een groot voordeel: de kroketjes vallen nooit uit elkaar.
groetjes
Corleone
PS 1 kroket de man vind ik wel wat weinig ...

Nieuwsgierig

Pelle & Flora
mag ik van jullie weten wat je zoal in Nederland bij een paasbrunch geeft? Ben gewoon benieuwd of er veel verschil zit met een Vlaamse brunch ...
groeten
Corleone

Ilva

Ilva

05-04-2010 om 13:50

Lekker

Nou, de ovenkroketten van Mora waren lekker hoor. Wij hadden een pakje met 4 stuks. Manlief vond ze heerlijk. Wij gaan ze dus wel vaker kopen.

Verder, voor Corleone, hadden bij paasbrood (met spijs), afbakbroodjes, gekookte eieren en roerei. Lekker sapje erbij. Het was weer heerlijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.