Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2010 om 13:49

Ov-fiets

Ik wil als we een paar dagen weg gaan gebruik maken van OV-fiets. Contact leggen met OV-fiets kan alleen via mail en aanmeldformulier op de website. Volgens de fietsenstalling alhier is het normaal dat een reactie 10 dagen duurt, maar ik begin me af te vragen of mijn aanmelding überhaupt wel aangekomen is. Ik heb via linken op de website van ov-fiets 2 emailtjes gestuurd met mijn vragen en 2 keer teruggekregen met 'failure..'. Ik word er onderhand een beetje moedeloos van. Wie heeft er ervaring mee? Temet?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Da's gek

De paar keer dat ik een mailtje stuurde naar OV-fiets kreeg ik binnen een of twee dagen antwoord.

Of je aanmelding is aangekomen weet ik niet, maar het lijkt erop dat je mailtjes in elk geval niet aankomen. Misschien eens proberen vanaf een andere computer, als dat kan?

Lastig altijd, die instellingen die je niet bellen kan.

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2010 om 14:21

Temet

Gebruikte jij dan ook gewoon de linken op www.ov-fiets.nl zelf? Of stelde je de vragen via www.ns.nl?

Via de site van ov-fiets

dus. De NS-site gebruik ik alleen voor de reisplanner.

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

15-07-2010 om 14:52

Opgelost (denk ik)

Ik heb net gedaan of ik mijn pincode niet meer wist en heb dat via een telefoonlijn, na wat verder zoeken gevonden, opgevraagd. En warempel... de pincode was bekend! Ik moet nog even naar mijn werk om iets te regelen, bij dat station is zo'n fietskluis van OV-fiets en ga dan even testen of het me lukt.

Kaaskopje

Kaaskopje

16-07-2010 om 20:32

Vanmiddag getest

... en gelukt. Prima fietsen. Alleen het stuur stond wat laag. Ik dénk dat je dat ook kunt verstellen, maar hadden we vanmiddag geen zin in.

Kaaskopje

Kaaskopje

21-07-2010 om 12:29

Naar marken geweest

Wat een leuke omgeving voor een fietstocht is dit! Echt de moeite waard. Lid wordt van OV-fiets is dé verstandigste beslissing van het kwartaal

Ha leuk!

Leuk, Kaaskopje. Ik lees het nu pas want ik was een paar weken weg.
Was je nou vanaf CS gegaan? Wel vervelend fietsen daar nu, met al die opbrekingen, maar als je eenmaal het IJ over bent zijn de problemen voorbij.En die OV-fiets is een wereldvinding, ik verkondig dat evangelie al vele jaren

Groeten,

Temet

Kaaskopje

Kaaskopje

02-08-2010 om 01:35

Ja vanaf cs

Het was geen probleem. Fiets gehuurd en gelijk naar het veer. Ik merkte nog op dat het echt héél lang geleden is dat ik op Amsterdamse bodem gefietst heb. Sinds wij, mijn ouders, zussen en ik, vanuit Buitenveldert naar de duinen verhuisd zijn heb ik er alleen maar gelopen of getramd. We hebben inmiddels ook heuveltje op en af gefietst op de Utrechtse Heuvelrug. Ik kan even geen heuvel meer zien, maar we hebben heerlijk gefietst op de OV fietsen. Je hebt een mede-evangelist gevonden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.