Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ouders Online-agenda

Een tijdje geleden was hier een draadje over agenda's en planners en toen werd de OOL agenda genoemd. Weet iemand of die ook online te bekijken is of heeft iemand wat plaatjes.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
notje

notje

01-10-2010 om 16:57

Gewoon

bij de Bruna,daar kun je hem inkijken.

Puck

Puck

01-10-2010 om 17:56

Oh judith

*schaam schaam bloosd bloos*
Volgens mij had ik beloofd dat ik je wat foto's toe zou sturen. Ik ga kijken of ik dat vanavond nog voor elkaar krijg.

Rieke

Rieke

01-10-2010 om 21:38

Gekocht

voor het tweede jaar, en hij bevalt prima. Vooral de insteekhoezen en nu nieuw de stickers en het bladwijzertje lijken mij heel fijn. De verhaaltjes lees ik eigenlijk niet, de agenda ligt op tafel naast de computer. Ons 4 persoonshuishouden past er prima in. Ik heb al een leuke foto in de hoes aan de voorkant. ( 2 eigenlijk; 1 van de hond en 1 vakantiefoto van onszelf, hoe clichè wil je het )

Fianna

Fianna

01-10-2010 om 23:03

Nee

ik heb hem vorig jaar gehad en vond hem tegenvallen. Die insteekhoezen waren binnen een mum gescheurd, die stickers vond ik maar mwoah en ik vond die verhaaltjes, tips en foto's eigenlijk maar suf. Zonde van alle ruimte die ik liever gebruik om wat op te kunnen schrijven oid. Ook weinig ruimte voor adressen ed. Heb nu een 'lege' agenda. Bevalt veel beter!

Philou

Philou

02-10-2010 om 09:08 Topicstarter

Puck

Ik kon je mailadres niet meer terugvinden! Vandaar dit nieuwe berichtje. Als je de fotos' hebt, graag . Ben nog steeds zoekend voor het alternatief om de agenda op a3 formaat in de keuken op te hangen. Is zo lastig als je buiten de deur bent .

Philou

Philou

02-10-2010 om 09:15 Topicstarter

Alternatief?

Na jullie reacties over OO-agenda vraag ik me af welke agenda jullie dan wel gebruiken. Hoorde laatst dat een moeder van een groot gezin een agenda had bedacht en dat die in productie werd genomen. Ben de naam vergeten. Werd gebracht als vrouw van .. die nu de kinderen ouder waren weer de arbeidsmarkt op ging. Zappend, kwam ik er midden in en ben de naam vergeten. Nouja, aan deze tip heeft ook niemand wat .

Fianna

Fianna

02-10-2010 om 09:53

Judith-t

Ik gebruik zo'n succes agenda. Vind ik zelf ideaal. Agenda zelf heeft ook handige vakjes en verder geen gedoe.

Vic

Vic

02-10-2010 om 10:25

Wat voor agenda

Ik heb geen groot gezin en (dus) kan prima uit de voeten met een klein zakagendaatje. De kinderen sporten allebei op een vaste dag, dus dat staat al niet in mijn agenda. Feestjes, verjaardagen, afspraken voor het werk, tandarts, etc. past allemaal in mijn kleine agenda. Die wil ik ook altijd bij me hebben, in mijn tas, dus een grote gezinsplanner is helemaal niet handig. Ik heb nu al drie agenda's. Een grote (A5) formaat met todo lijstjes op mijn werk, de verplichte electronische agenda op mijn werk, en dat kleine zakagendaatje waarin werkafspraken buiten de deur en privé staat.

Margriet agenda voor 5 personen

jaren met veel plezier gebruikt. Momenteel is deze erg leeg, doordat er 2 kinderen de deur uit zijn, dus volgend jaar maar een andere............

Bekking & blitz

Ik heb al jaren dezelfde agenda van Bekking & Blitz, en het is echt dezelfde want zelfs de omslag is ieder jaar hetzelfde (dat zouden ze best wel eens mogen veranderen). Heel simpel rechts 7 dagen en links een lege bladzijde. Ik hoef geen tips, recepten, foto's, tekeningen of wat dan ook. Ik zie nu in de link museumwinkel staan, maar ik koop 'm gewoon bij onze dorpskantoorboekhandel.

http://www.museumwinkel.net/ShowProductDetails.aspx?ProductID=1292

jacci

jacci

02-10-2010 om 14:15

Judith-t

Ik moest effe denken, hoe heet ie ook weer die musicalbobo... maar heb het gevonden, dit is die agenda die jij bedoelt. http://www.piensplanner.nl/
Zelf heb ik een gewone (weliswaar electronische) agenda waar alles van iedereen in gaat. Per week heb ik wel een planbord op de keukendeur met een indeling per persoon. Die vul ik in op zondag, zodat we weten van elkaar waar we zitten en waar we heen moeten.

Fianna

Fianna

02-10-2010 om 21:29

Lidwientje

Pfff, wat een gedoe. Ik zou gek worden!
Is een whiteboard dan niks voor je? Waar je dan de vaste indeling opzet en daarnaast ruimte om iets er bij te schrijven, de dingen die dus per week wisselen.
En anders zelf iets maken mbv een of ander Microsoft Office programma oid...

jacci

jacci

02-10-2010 om 22:34

Lidwientje

De hema heeft een weekplanner, heel handig, per persoon. Ze hebben er magneetjes bij zitten, maar je kunt er ook op schrijven, net een whiteboard. Ik heb hun idee gejat en hem nagemaakt op A3 papier en geplastificeerd en op mijn keukendeur geplakt. Ik heb ook wisselende tijden en 2 verschillende scholen enz, ik schrijf alles op. Dus als mijn kind eerder thuis is dan ik, kan ie zien waar ik zit en tot hoelaat ik moet werken en ook wanneer zijn broer thuiskomt. Er onder heb ik een A4tje waar ze ook dingen op kunnen schrijven; ik ben bij de zandbak of bij dat vriendje of de appelmoes is op, heel handig. Maar dat planbord, geweldig. http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kantoor/jaaragendas/weekplanner-(14690500).aspx

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.