Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hugnyt

Hugnyt

18-06-2009 om 12:04

Originele tractatie

Hallo,
onze dochter wordt bijna 9 en wil graag wat origineels tracteren. We hebben al gekeken op internet, maar we zien door de bomen het bos niet meer...
Heeft iemand een leuk idee?
Alvast bedankt.
Groet, Hugnyt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

18-06-2009 om 12:21

Tip

Ik heb zeer goede ervaringen met deze site:
www.2qte.nl
Echt een aanrader!Nee,ik heb geen aandelen..
Groetjes,Bastet

Puck2

Puck2

18-06-2009 om 12:42

Taart

Je ziet wel eens van die taarten staan bij Jamin, maar je kunt ze ook heel eenvoudig zelf maken. Uit karton (dozen van de supermarkt) maak je een taartmodel met 3 lagen en iedere laag bekleed je met alu-folie. Dan maak je "toefjes" door aan een lolly een gumsnoepje (bijv. Snoepwolken van Redband) en daarna een rond spekkie te rijgen. In de taart maak je met een prikker gaten waar je de lollystokjes in kunt prikken.

Mamba

Mamba

18-06-2009 om 14:02

Soesjes aan een prikker

met een aardbei bovenop.
Een grote bak fruitsalade, er naast een bak met slagroom met eventueel mini-m&m's, kunnen de kinderen het zelf pakken. Echt origineel is ook taart, dat krijgen ze nooit.
Wat zoek je, kan je iets doen met een thema?

liedewij

liedewij

18-06-2009 om 14:32

Suikerspin

Bij de Xenos en de supermarkt heb je van die bekers met suikerspin erin. Uit een beker haal je 3 dotten suikerspin. Je prikt er 1 op een sate prikker, doet er plastic kadofolie doorheen(waar je doorheen kijk) Strikje aan de onderkant(anders schuift de suikerspin naar beneden) en je prikt ze in een halve kool met folie er omheen. Verschillende kleurtjes. Ziet er feestelijk uit, kost niet veel. Je moet ze wel 's ochtends maken anders zijn ze erg "gekrompen". Weinig werk en groot succes.(niet erg gezond natuurlijk...)

Liedewij

Margriet*

Margriet*

18-06-2009 om 14:48

Popcorn

was vorig jaar een succes bij mijn dochter. Cakejes bak ik ook vaak. Verder ben ik niet zo van snoepen, dus hier geen lolly's.
Een ijsje in de zomer is ook lekker natuurlijk.

Annie Tsung

Annie Tsung

19-06-2009 om 01:56

Oase

Mijn vader maakt vroeger weleens mijn traktatie, door een stuk groene oase te kopen bij de bloemist en daar een egel van te snijden.Dan stak hij er leuke potloden in met een dropsleutel eraan als stekels.Had je een hartstikke leuke egel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.