Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Didi68

Didi68

18-07-2010 om 08:37

Opnieuw geverfd haar

ik weet dat er laatst een draadje is geweest over het ongedaan maken van verkeerd geverfd haar, maar ik kan 'm niet vinden ...

Dus in de herkansing: hoe zat het ook alweer als je je haar geverfd hebt en het is veeeeel te donker uitgevallen? Ik word woensdag weer op mijn werk verwacht en ik wil echt heel graag iets anders op mijn hoofd hebben dan deze bijna-zwarte 'pruik'. Ik lijk sneeuwwitje wel, met ebbenzwart haar!

Kon ik het nou gewoon stevig blonderen en dan opnieuw verven? Of was er iets anders handigs (behalve laten uitgroeien, dat red ik niet voor woensdag .

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

18-07-2010 om 10:06

Head and shoulders?

Was het niet head and shoulders waar je het dan veel keer mee moest wassen?

Maxime

Idd

volgens mij helpt head and shoulders (anti-roosshampoo) enigszins om de kleur aan te passen. Je hebt ook ontkleuring-middel. Blonderen zou ik zeker niet doen, dan heb je kans op vreemde effecten.

ik zou in jouw geval dinsdagochtend meteen naar de kapper gaan en het daar laten ontkleuren/kleuren. kost iets meer maar dan weet je zeker dat het goed gaat komen.

Gruffalo

Sjaaltje

Wat ik weleens gedaan heb is een sjaaltje in mijn haar bij een te donker uitgevallen verfbehandeling. Ook kan een wat zwaardere oog make up de zaak meer in balans brengen. Dus op naar de smokey eyes en inderdaad dinsdag naar de kapper.

Dorry
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.