Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pien69

Pien69

03-07-2010 om 23:36

Openluchtmuseum arnhem

Hallo,

Volgende week wil ik met de trein naar Arnhem, naar het openluchtmuseum. Volgens de site moet ik dan vanaf het station de bus nemen. Maar hoe gaat dat tegenwoordig? Strippenkaarten, ovchip? Wie weet wat het handigst is voor 1 dag?

Groetjes, Pien

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kaartje kopen

Pien, je kan in de trolley een kaartje kopen, is 2 of 3 euro enkele reis afhankelijk waar naar toe. Als je verder niet gebruik maakt van een OVchip, zou ik een los kaartje kopen.
Museum is overigens geweldig, ik ben er nu al weer 4 keer geweest dit jaar met alle buitenlandse familie en het blijft elke keer weer even leuk en interessant.

Kaartje kopen

Pien, je kan in de trolley een kaartje kopen, is 2 of 3 euro enkele reis afhankelijk waar naar toe. Als je verder niet gebruik maakt van een OVchip, zou ik een los kaartje kopen.
Museum is overigens geweldig, ik ben er nu al weer 4 keer geweest dit jaar met alle buitenlandse familie en het blijft elke keer weer even leuk en interessant.

mnieki

mnieki

04-07-2010 om 11:37

Dalkaartje

Na 9.00 koop je in de bus een dalkaartje deze kosten € 1,10.

Dit is goedkoper dan met een strippenkaart.

Carmen

Carmen

04-07-2010 om 17:32

Ha!

Daar heb ik nou mijn OV-fiets abo voor

Dalkaartje kennen ze niet in arnhem

tenminste niet bij mijn weten. Prijs ligt volgens mij vast, althans mij hebben ze 2 weken geleden niets verteld over daluren.

mnieki

mnieki

05-07-2010 om 07:49

Echt wel een dalkaartje in arnhem

Ik woon in Arnhem en reis regelmatig met het dalkaartje in Arnhem.
Dus dat kaartje bestaat echt wel in Arnhem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.