Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kersen

Kersen

19-05-2009 om 10:15

Opbergidee haarspullen

hoe bergen jullie kammen, elastiekjes, haarklemmen, enz. op???
we hebben in de badkamer een kast, zonder lade, en het is altijd rommelig, met hier en daar een losse haar ertussen, en aangezien nu ik een dochtertje erbij heb, dan verwacht ik nog meer haardingen in huis.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

19-05-2009 om 10:21

Vakjes doos

ik heb 2 vakjes dozen van de Xenos, zijn aan beide zijden verdeeld in vakjes. Verschillende grotes, dus ook de grote haarspelden passen er in.

Ik ben alleen nog opzoek naar een oplossing voor alle haarbanden en diadeems.

Puck2

Puck2

19-05-2009 om 10:22

Hobbybox

Ik heb voor onze dochter een hobbybox bij de Action gekocht. Model naaibox, alleen wat kleiner: onderin een grote ruimte en 2 van die wegneembare plateaus met vakjes erin erop.

Linda99

Linda99

19-05-2009 om 11:22

Ikea

Ik heb een bak van Ikea, van de kinderafdeling. Passen heel veel elastiekjes, speldjes en zelfs de borstel en haarspray in.

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10073345

We hebben ook deze bakken voor de stiften en kleurtjes, ideaal!

an mien

an mien

19-05-2009 om 11:47

Ook ikea

Ik heb een dochter met erg veel stiekjes, speldjes, klemmetjes, haarbanden enz. Ik ben toen ze klein was ook begonnen met zo'n vakjesdoos maar deze was al gauw te klein nu heb ik twee ikea fira ladekastjes met in totaal 12 kleine laatjes en twee grotere, de kleintjes voor de speldjes, stiekjes enz en de grotere voor de haarbanden diademen en borstels en kammen.
Ik heb ze naast elkaar opgehangen met een spiegel erboven dan is het gelijk een kaptafeltje.

An mien

Aan kastdeur

Ik weet niet of het past, maar misschien kun je aan de binnenkant van een kastdeur wat bakjes bevestigen, of zo'n zak met opbergvakjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.