Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

18-01-2010 om 14:49

Op zoek naar lekker kippensoep receptje

Ik ben dol op kippensoep,
Maar ben geen keuken prinses....
vandaarrrrrrrrrrrrrr......misschien willen jullie wel een lekker receptje met me delen????

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
annemoontje

annemoontje

18-01-2010 om 17:26

Hahaha...hiervoor heb je nodig;

een soepkip, maar deze gaan helaas allemaal naar het buitenland omdat wij Nederlanders liever een plofkip in de soep hebben...werd mij verteld....als het je interesseerd, lees de topic "biologisch of niet?" hierboven en kijk bij mijn reactie van vandaag 18jan...maar nu een lekkere kippensoep; tja, het staat of valt met de kippenbouillon vind ik, dus eerst een kip koken, een kip met alles erop en eraan (wel schoongemaakt van binnen natuurlijk , samen met kruiden die je zelf lekker vind, (hier is koriander favoriet en citroengras)....na het koken kan je de kip eruit halen, het vlees (met de hand) losscheuren zodat je een soort sliertjes krijgt.... ik zelf eet het niet meer (vega geworden..) maar mijn kinderen zijn er dol op...ik doe er maar weinig extra bij, wat bosuitjes, en wat worteltjes en als het een stevige maaltijdsoep moet worden doe ik er vermicelli bij 10minuten voor het serveren met verse peterselie.

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

19-01-2010 om 18:14

Haha annemoontje

in elk geval dank voor je reactie met receptje!
we gaan het eens proberen binnenkort!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.