Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Wendy B.

Wendy B.

18-05-2009 om 14:17

Op zoek naar foto's van kinderkamers

Met toestemming van de forumredactie

"Ideetjes gezocht voor de kinderkamer", ik hoor het zo vaak om me heen en ook op OO zie ik het regelmatig voorbij komen. Al jaren speel ik het met idee om 'iets met kinderkamers' te gaan doen. Het idee heeft inmiddels een concrete vorm aangenomen: een website.
De insteek is om op deze site inspiratie op te doen voor het bedenken/inrichten van de eigen kinderkamer. De plannen gaan nog een stapje verder, maar omdat ik ergens moet beginnen en met platte tekst niet zover kom, ben ik op zoek naar foto's van... jawel kinderkamers

En dat is de reden van deze oproep: foto's van kinderkamers (van baby tot tienerkamer). Heb jij een bijzondere of opvallende kinderkamer en wil je deze delen met anderen? Dan zou ik graag foto's via de mail ontvangen? Of heb je praktische oplossingen bedacht voor een kleine ruimte? Of misschien heb je wel een paar zelfgemaakte of originele details aan de kamer toegevoegd waar je trots op bent?
Mail dan naar: info apestaartje kinderkamerinspiratie punt nl

Wil je eerst nog wel wat meer info voor je vanalles mailt, dan kan dat ook naar dat adres!

Al vast bedankt!

Wendy Bosch

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

18-05-2009 om 16:01

Succes!

ik maak nog een paar foto's van vorige kamer, en zoek even of ik in fotoboeken nog iets scanbaars heb.
Gaat alleen nog een weekje of 2 duren....

Hobby of commerciëel?

Wat ik uit je mailtje niet kan opmaken of het nou een soort hobby-website wordt of dat je een commerciëel oogmerk hebt. In het laatste geval vind ik het wat vreemd om met de ideetjes van anderen de boer op te gaan!

Wendy B.

Wendy B.

19-05-2009 om 17:47

Triple

Ja ik hoop dat deze site me in de toekomst wel wat geld op gaat leveren. Ik zie het niet als met andermans ideetjes de boer op gaan. Ik zie het als een verzamelplaats waar mensen inspiratie op kunnen doen. De ingestuurde foto's zullen een onderdeel van de site zijn. Wellicht in het begin de hoofdmoot, maar men moet ergens beginnen toch? Wie een leuke kamer heeft en deze wil delen met anderen, prima. Wie dit niet wil om wat voor een reden dan ook, ook goed

Wendy

Wendy B.

Wendy B.

19-05-2009 om 17:49

Ishtar

Leuk! Bedankt

Wendy

Vtwonen

Vtwonen heeft ook zo'n soort rubriek over 'binnen kijken'. Blijkbaar vinden mensen het toch leuk hun huis te showen aan onbekenden.
Wie weet wordt het een hit!
Succes,
Triple

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.