Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Yvie

Yvie

11-01-2011 om 22:01

Op stap in amsterdam

Hoi,

binnenkort ga ik met mijn moeder en zusje naar een voorstelling in Carré op vrijdagavond.
We wonen zelf in het noorden/midden van het land en komen niet bepaald dagelijks in Amsterdam.
We willen proberen daar eind van de middag te zijn om daar in een leuk restaurant te eten. Wie weet leuke adresjes in de buurt van Carré met een simpele kaart? Het hoeft niet chique en luxe, maar ook niet helemaal eetcafé-achtig.

Alvast heel erg bedankt voor jullie reactie!

groet,
Yvie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

11-01-2011 om 23:52

Als je dan toch gaat

zou ik er meer tijd voor uit trekken. Lekker vroeg uit de veren dus en op tijd Amsterdam in gaan. Je 'moet' toch even over de Dam lopen, misschien de Bijenkorf even in, gewoon even de stad opsnuiven zeg maar. Vervolgens gaan jullie lekker de toerist uithangen in een rondvaartboot. Dan kunnen jullie uitrusten onder het rondkijken en daarna een hapje gaan eten. Voor restaurants heb ik geen tips. Amsterdamse forummers kennen die ongetwijfeld beter.

Carre kelder

Een paar deuren naast carre zit de Carre Kelder, een klein restaurant met een beperkte kaart. Je kunt er prima eten en ze zorgen dat je op tijd bij de voorstelling bent. Wel reserveren!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.