Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

bibi63

bibi63

01-05-2010 om 15:50

Oooo wat schaam ik mij: verkocht op kleedje, maar.............

Onze dochter (11) wilde dit jaar voor het eerst op een kleedje wat gaan verkopen. Nou mooi, we hebben een hoop spullen die weg kunnen. Niet te moeilijk doen: niet teveel geld vragen. Zo had ze een mooie Disneypuzzel, 1000 stukjes. Pas 1 jaar oud en 1x een poging gewaagd, maar gestopt omdat we er geen zin meer in hadden. Nou die gaan we lekker verkopen. Voor 2 eurie, niet te moelijk doen. Wij volledig ter goedertrouw. Komt er een vrouw, die zeer enthousiast is en de puzzel graag wil hebben voor die 2 eurie. De vraag of hij compleet was hebben wij bevestigd. En ja natuurlijk, hij was pas 1 jaar oud en in onze beleving geen stukjes kwijtgeraakt. So far so good. Vrouw enthousiast want dochter zou er erg blij mee zijn en wij blij dat we weer wat verkocht hadden. Tot dat ik ca. een uur later bedacht dat ca. 1 derde van de puzzel opgerold in onze puzzelmat thuis zat............... Ohhhhhhhhhhh wat schaamde ik mij. Dit was helemaal niet de bedoeling, maar hadden we helemaal niet meer aan gedacht. Tja de vrouw ken ik verder niet. Maar ik voel me zooooooooooo lullig (heb het nog niet tegen dochterlief gezegd).
Groetjes,
Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Agnet

Agnet

01-05-2010 om 16:01

Advertentie zetten?

Hebben jullie niet zo'n dorpsblaadje waar je gratis in kan adverteren? Dan kan je een advertentie zetten en kan die mevrouw alsnog de rest van de puzzel ophalen.

Hier bij ons in het dorp zou je zelfs een heel artikel er aan gewijd kunnen krijgen, maar ja, dat moet je maar net willen (ik wil echt niet in de krant namelijk).

Ohhh

ik zou mij daar ook vreselijk bij voelen. Echt proberen haar ergens te vinden inderdaad. Pfff. Maar hoogstwaarschijnlijk ligt die puzzel al in de vuilnisbak. Hmm, ik zou dan het geld graag terug willen geven.

Hopelijk tref je haar een keertje op straat, kan je het meteen weer recht trekken.

Inge M

Inge M

01-05-2010 om 23:11

Ingezonden brief kan ook werken

voor het geval het plaatselijke krantje geen gratis advertenties heeft.
Al vind je deze mevrouw niet terug, dan krijgen toch heel veel lezers van het krantje het positieve gevoel dat er toch nog eerlijke mensen op deze wereld bestaan. Dan maak je het toch nog goed.

Toke

Toke

02-05-2010 om 11:37

Grote of kleine vrijmarkt

Als je op een vrijmarkt in een grote stad stond, lijkt het me moeilijk te achterhalen wie jouw slachtoffer was. Maar als je op een vrijmarkt in een dorpje stond, is de kans best groot dat je de koper (viavia) terugvindt. Zodat je in ieder geval de situatie kunt uitleggen.
Dus inderdaad advertentie op prikbord supermarkt, lokale krantje of zoiets. Vooral omdat er niet een stukje miste, maar een heel deel van de puzzel. Dat is wel een verhaal dat mensen onthouden en waarop ze reageren als ze viavia horen dat er een fout is gemaakt.

tonny

tonny

02-05-2010 om 18:07

Of contact leggen met de redacteur van het streekblad

misschien kan die er een verhaaltje aan wijden.

Ik snap dat je er vreselijk vervelend bij voelt!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.