Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Online kleren

Mijn zus gaat over 2 weken trouwen. Ik heb natuurlijk niks om aan te doen... Geen tijd om te winkelen. Weet iemand een leuke online winkel, met wat aparte kleren, niet al te duur, een wat duurdere met een goede uitverkoop is ook prima.
Neckermann, Wehkamp enz heb ik al gekeken, niks gevonden. Zoek toch wel iets aparts. Wat, weet ik nog niet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

H&m?

ik vind het wel prettig dat online kopen van h&m, ik weet de maat en als het toch niet past of niet is wat ik dacht dat het zou zijn dan gaat het weer terug.

Sharon*

Sharon*

03-07-2009 om 13:42 Topicstarter

Nee

H&M durf ik niet aan. Te vaak meegemaakt dat ik bijna een maand op de bestelling zat te wachten...
Moet het wel binnen 2 weken hebben, liefst nog eerder voor het geval het niks is en ik verder moet zoeken.

ayla

ayla

03-07-2009 om 13:44

Uitverkoop

bij esprit en Mexx, misschien daar iets bij?

Rafelkap

Rafelkap

03-07-2009 om 13:47

Orangebag

mooie kleding, snel in huis (nee, geen aandelen)

Sharon*

Sharon*

03-07-2009 om 13:55 Topicstarter

Jump suit

Ayla, niet aan gedacht Mexx en Esprit. Ga ik straks kijken, dank je.

Rafelkap, ja zoietst zoek ik dus. Mooie dingen zeg!

heb een gave jumpsuit gezien. Wat denken jullie, kan dat op een bruiloft?

Rafelkap

Rafelkap

03-07-2009 om 18:24

Sharon

Ja leuke site, erg slecht voor de portemonnee!
Tuurlijk, je moet gewoon dragen wat je mooi vindt en wat lekker zit! Doen!

tonny

tonny

04-07-2009 om 15:32

Oranje tas

nou, da's me te prijzig hoor...

Tonny

(ben net moeder-van-de-bruid geweest voor heel wat minder geld. Maar ze keken alleen naar mijn haar Hulde voor de kapster!! Topkwaliteit!)

Sharon*

Sharon*

04-07-2009 om 18:12 Topicstarter

Prijzig

Ach als je alleen kijkt bij de uitverkoop zie ik nog wel dingen voorbij komen die eneigzins betaalbaar zijn, alhoewel nog steeds niet goedkoop. Maar ach, ik geef bijna nooit veel geld uit aan kleren. Voor een keertje mag dat dan van mij. Overigens schaf ik dan wel iets aan wat ik ook bij andere gelegenheden aan kan. Iets wat dus niet daarna jaren in de kast ligt te versloffen.
Eens in de zo veel tijd koop ik iets duurs en heb daar nooit spijt van. Zo ook met dure slangenleren pumps, aantal jaar geleden. Blijven mooi, draag ze nog heel vaak en gaan langer mee dan goedkopere schoenen. Eigenlijk zijn ze dan in verhouding goedkoper!

Anna

Anna

06-07-2009 om 22:49

Perfectlybasics.nl

Ik heb laatst voor een bruiloft iets heel leuks gekocht bij perfectlybasics.nl gekocht
Die hebben nu ook uitverkoop. Erg leuke dingen!
Groet, Anna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.