Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mariet

Mariet

30-01-2009 om 20:27

Online boodschappen

Mijn nichtje ligt momenteel in een moeilijke scheiding en heeft 2 kleine kindjes.
Ze heeft net een woning gekregen waar veel opgeknapt moest worden. Nu is alleen haar geld "op". Ze is heel verstandig en wil absoluut niet rood staan en doet daar ook alles aan om dat te voorkomen. Nu wil ik haar graag helpen door af en toe eens boodschapjes te doen voor haar en haar kindjes. Probleem is alleen dat ik in het buitenland woon. Ik wil dus online wat dingen voor haar kopen, betalen, en dat het dan bij haar bezorgd zal worden. Nu las ik dat Albert.nl dat doet alleen doen ze dat (nog) niet bij haar in de buurt. Weet iemand misschien welke supermarkt dit wel doet of dat ik de spulletjes bestel (en betaal met credit card) en dat ze dat zelf ophaald in de winkel.

Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom. Ik wil haar gewoon af en toe eens lekker verwennen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

30-01-2009 om 22:21

Kleine supermarkt?

Hoi,

Hier bij ons hebben we kleinere supermarktjes die gewoon één eigenaar hebben zeg maar. Is er zoiets bij haar in de buurt? Dan zou je eens kunnen bellen en voorleggen wat je idee is. Misschien willen ze met je meewerken zodat jij daar een rekening voor haar opent, zodat zij als het ware op de pof kan kopen? Of misschien mag je wel een pakket voor haar samenstellen (net zoals je vroeger bij de kruidenier wel eens een fruitmand voor iemand samenstelde) als je vooruit betaald denk ik dat er best bedrijven zijn die mee willen werken. (maar ik denk dus dat de kleinere bedrijfjes misschien wat servicegerichter zijn, onze srv-man zou het zó doen bijvoorbeeld)

mvg
Maxime

Inge M

Inge M

30-01-2009 om 23:09

Schlecker

Kijk eens op www.schlecker.nl
Het is officieel een drogisterij maar ze verkopen veel en veel meer dan dat. Bestellingen vanaf 15 euro worden gratis bezorgd door heel Nederland. De prijzen liggen laag, ongeveer Aldi niveau of net erboven (voor de eigen merken). De kwaliteit van het eigen merk is goed.
Je zou hier wasmiddel kunnen bestellen voor haar, koffie, koekjes, snoep, wc-papier, schoonmaakmiddelen, shampoo, doucheschuim, afwasmiddel, pakjes drinken, etc
Maar ook als de kinderen nog klein genoeg zijn: luiers en melkpoeder.
Dit soort produkten schelen heel veel voor haar. En ze zijn lang houdbaar. Ze kan zelfs aangeven aan jou wat ze graag zou willen.

Heb dit ook

In mijn familie heb ik ook zoiets. Wat ik nog op mijn lijstje als mogelijkheden heb staan zijn de H&M en Schlecker. Wat ik (of andere familie) al gedaan heb is iris cheques, albert heijn bonnen en hema bonnen. Sommigen kan je online bestellen, anders vraag je aan een kennis of familielid in Nederland om ze te kopen en op de post te doen. Ook stuur ik vanuit Engeland wel eens kleertjes of zo, is toch wat persoonlijker. Verder is meenemen op vakantie voor iedereen leuk maar dat zou je bijvoorbeeld ook voor ze kunnen regelen zonder mee te gaan. Een midweekje center parcs vond ik bijvoorbeeld heel goed te betalen.

Behalve Schlecker kon ik geen andere zaken vinden waar je gewoon vantevoren kon bestellen en betalen.

Mariel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.