Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

15-01-2010 om 15:38

Ojee, schuursponsje door de wc gespoeld

Zojuist de wc schoongemaakt en daarna het sop door de wc gespoeld. Helaas zat ook nog het schuursponsje in de emmer en die verdween dus door de wc. Nog geprobeerd of ik hem te pakken kon krijgen, maar helaas.
Wat nu; moet ik nu meteen een loodgieter bellen? Is het verstandig de wc nog te gebruiken of kunnen we beter alleen de wc boven gebruiken (maakt neem ik aan niets uit, aangezien ze natuurlijk ook hetzelfde riool zijn aangesloten, maar goed, better safe than sorry)
Hoe dan ook, ik ben zelf een enorme leek op loodgietergebied, vandaar dus mijn vragen.
Of moeten we maar duimen dat er geen verstopping komt?
Alvast bedankt,
Lelie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

15-01-2010 om 15:54

Dat laatste

want terug vinden gaat makkelijker als er al een verstopping zit. Nu een loodgieter laten komen kost alleen veel geld terwijl er waarschijnlijk niets te vinden is.

Als je normaal heel netjes bent en niet bv de sju of de soep door het toilet spoelt heb je grote kans dat het gewoon goed gaat en het ding nu vrolijk door de grote gemeentelijke riolen drijft.

Maxime.M

Maxime.M

15-01-2010 om 18:41

Afwachten

Hoi,

Ik zou gewoon afwachten hoor, het is gelukkig een zacht en flexibel ding, dus ik vermoedt dat ie wel doorspoelt. Hier thuis kwam ik er achter dat mijn zoontje (die toen iets van 8 jaar was) altijd de lege wc rolletjes gewoon in de toilet gooide en doorspoelde! Ik verschoot helemaal toen ik het hoorde maar er is gelukkig nooit een verstopping gekomen. (hij was zich van geen kwaad bewust)

Maxime

p.s. jullie zullen nu wel hele schone rioolbuizen hebben

Bastet

Bastet

15-01-2010 om 18:56

Lelietje

jee,wat hing er in de lucht?ik spoelde dat vanochtend ook per ongeluk weg!
bastet

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

18-01-2010 om 10:20

Bedankt

Nog bedankt voor de reacties; ik was het weekend niet in staat om te reageren, maar nu dan maar.
Heb het idd maar afgewacht en vooralsnog lijkt het goed te gaan, dus het zal wel loslopen.

Enne, Bastet... bij mij was het echt een geval van niet erg 'mindfull' bezig zijn; ik was met mijn gedachten bij andere dingen, zoals wel vaker. (Soms weet ik onder de douche niet eens meer of ik mijn haren net gewassen heb of niet)
Groet, Lelie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.