Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Praia

Praia

09-10-2009 om 21:02

Nu nog rozen planten, kan dat?

Kan ik nu nog rozen planten? Of is het beter om te wachten tot volgend voorjaar? Ik wil graag wat klimrozen van die prachtige rozensite van Bastet bestellen....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

09-10-2009 om 21:16

Prima tijd om nu te planten.

Bastet

Bastet

10-10-2009 om 09:36

Ja!

Ja hoor,dat kan heel goed,geen probleem,is zelfs de beste tijd,volgens rozenkwekers.
het lastige is alleen: welke moet je nu kiezen?
Bastet

Bastet

Bastet

10-10-2009 om 18:37

Praia

Ohja,het is zo moeilijk!Ik heb zelf Westerland en Schoolgirl gekozen.Maar een mooie combinatie,goed doorbloeiend en sterkgeurend:Constance Spry,Coral Satin,en Kathleen Harrop.Deze staan ook alledrie bekend als sterk.Want een kwakkelende roos is alleen maar ergenis!
Groetjes,bastet

Bastet

Bastet

12-10-2009 om 15:06

Praia

www.belle-epoque.nl
Groetjes,Bastet

reina

reina

13-10-2009 om 07:10

Ook bij belle epoque

Ik heb op aanraden van Bastet ook op hun site gekeken,het grootste probleem is het maken van een keuze ! Ik heb Pink Cloud en Aloha besteld. Benieuwd waar jij voor gaat kiezen, Praia!

Bastet

Bedankt voor de link! Vanavond als mijn lief weer thuis is even samen kijken, wij zijn al lange tijd op zoek naar mooie rozen!

Bastet

Bastet

14-10-2009 om 11:12

Nee hoor praia

nee hoor,zolang het niet vriest,kun je rozen planten,geen probleem!
groetjes,bastet

Bastet

Bastet

14-10-2009 om 11:12

Begripvol

Graag gedaan!
bastet

En vorst aan de grond?

Kan je ze dan ook nog plaatsen? Hier vandaag voor het eerst wat vorst aan de grond.

Bastet

Bastet

14-10-2009 om 19:02

Even wachten

Dan zou ik heel even wachten,op een paar dagen zonder vorst.Al denk ik dat het niet zo'n ramp is hoor!
Groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.