Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Nou moe, pas kort geleden maar waar is draadje gebleven over...

... de favoriet online shoppingsites?
Dat was toch vrij recent? Kwam er toen wat tips tegen, o.a. simplybasics en zengg meen ik.
Maar er was ook erg leuke site waar een andere OOL-ster al prompt 2 jurkjes van had besteld. Ik zag daar erg mooie 'Shabbies' van Fred de la Bretoniere.
Geaarzeld en niet gedaan, want inmiddels mooie laarzen besteld bij Esprit.com. Die vallen echter tegen, en nu kan ik die andere site niet meer vinden.
Zoektermen als 'site' 'favoriet' en 'kleding' leveren niets op.
Wie helpt?

Mare

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

13-10-2009 om 18:54

Orangebag?

Google eens op 'orangebag'

Roos Vicee

Roos Vicee

13-10-2009 om 18:55

Euh ik bedoel

niet google maar gewoon zoek hier op het forum natuurlijk

Mare

Mare

13-10-2009 om 19:44 Topicstarter

Goed van je roos vicee, maar helaas...

Je bent geweldig!
Meteen herkende ik de naam, en snel gekeken; ja hoor; dat was 'm.
Sowieso leuke site, en idd. daar vond ik de Shabbies.
Tuttebel die ik ben; te lang geaarzeld. Nu alleen nog in maat 41 of in flessengroen. Niet mijn kleur.

He suf. Balen. Nu heb ik het natuurlijk in mijn hoofd... even verder googlen op die Shabbies.
Dank voor je prompte reactie hoor!

Mare

mirreke

mirreke

13-10-2009 om 19:58

Het draadje heet:

online kleding (voor mezelf) waar.
Ik heb gezocht op online kleding, dan komt het vanzelf. Het draadje is van april dit jaar.

Roos Vicee

Roos Vicee

13-10-2009 om 20:00

Het draadje dat ik vond

Het draadje dat ik vond was van 1 oktober, dus van anderhalve week terug.
He wat jammer nou Mare! Ik hoop dat je het nog ergens anders kunt vinden...

Julia64

Julia64

13-10-2009 om 21:37

Omoda schoenen

Op www.omoda.nl zie ik maar liefst 5 pagina's vol met Shabbies, in allerlei kleuren, maten en prijzen (rechts even op "alle merken" klikken, en dan naar Shabbies).
Ze hebben daar sowieso een enorm uitgebreide collectie trouwens.

Succes!

groet
Julia

Nog eentje

Ik heb laatst iets besteld van esprit op www.thestone.nl. Het was een tuniekje dat op de site van esprit niet werd verkocht. Ze hebben leuke basic dingen en niet zo waanzinnig duur als bijvoorbeeld zenggi.

Chris

Mare

Mare

14-10-2009 om 09:59 Topicstarter

Nou echt raar, als ik 'online' intyp

komt er van alles behalve dat draadje, en als ik 'm zet op 14 dagen (want ja, het was inderdaad vrij recent) en ik loop 'm helemaal door kom ik 'm ook niet tegen.
Misschien heeft mijn man 'm stiekem geblokt ... hahaha!

Tussen welke berichtjes staat hij?
Baal wel, want stonden veel erg leuke sites tussen. Alhoewel shoppen echt aan me is besteed heb ik het er tegenwoordig te druk voor, en is online shoppen echt een uitkomst. Ik doe al veel bij Esprit o.a. maar andere sites met vergelijkbare mode hoor ik graag!

Had 'm bij favorieten moeten zetten. Dat heb ik met orangebag nu wel gedaan, en ook thestone ChrisH, leuke site!
Dus graag nog even jullie hulp om het berichtje te traceren/dan wel de betreffende sites nog even te noemen.

En die shabbies ga ik snel bekijken op Omoda, dank!

Mare

Mare

heb even voor je gecheckt! Zoeken op orangebag, maar wel in het archief, niet in het actuele forum! (draadje is nl al gearchiveerd...

Ingrid

Roos Vicee

Roos Vicee

14-10-2009 om 10:50

Mare

Het draadje staat al wel in het archief. Dus je moet allereerst zoeken in het archief (zoeken (2)) en niet in het actuele forum (zoeken (1)). Als je dan 'orangebag' intypt heb je hem volgens mij hoor. Dat is het draadje van Praia en is gestart op 1 oktober.
Succes

Roos Vicee

Roos Vicee

14-10-2009 om 10:52

Tegelijk

bijna gelijk op verzenden geklikt

Mare

Mare

14-10-2009 om 20:21 Topicstarter

Dames, ik heb 'm, maar slechts 1 posting

+ 1 reactie over Orange Bag. Niet de andere reacties.
Had niet gedacht dat een draadje al zo vlot gearchiveerd zou worden maar snap nu wel waarom ik 'm niet meer kon vinden.

Praia; heb jij de getipte winkels wel ergens opgeschreven/bewaard? Ik weet dat ik toen je draadje lezende de winkels heb bekeken, en dat er meerdere (erg) leuke winkels bij waren.

Groet!
Mare

Cursus ool-archief voor gevorderden

Mmare, als je een archiefdraadje helemaal wilt lezen moet je vanaf de startposting steeds op 'volgende bericht' klikken. Anders zie je idd alleen maar de postings uit het draadje waar jouw zoekterm in voorkwam....

Ingrid

Vraagje over zoekfunctie archief

Ik lees het forum altijd zonder frames. Het valt me op dat in deze weergave bij het zoeken in het archief de zoekoptie 'Alle rubrieken' niet wordt weergegeven. Als je het forum met frames gebruikt is dit wel zo.

Herkent iemand dit?

Chris

Klopt chris

Ik gebruik als ik in het archief wil zoeken dan ook altijd even de frames-versie.

Mare

Mare

15-10-2009 om 12:18 Topicstarter

Dank voor de spoed-cursus

Ik zie 'm nu wel. Idd zonder frames, en dan op 'volgende' drukken.

Ik heb de sites nu opgeslagen; zit ik goed voorlopig qua online sites.
Dank voor de hulp!

Mare

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.