Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

zomaar een naam

zomaar een naam

10-06-2010 om 15:47

Nog maals waveboard

Weet iemand wat het verschil is tussen het waveboard de wave en de goedkopere variant de wave LX.
Ze zijn allebei van het originele merk maar er zit een prijsverschil van 50 euro in.
Ik kan zien dat de LX lichter is en hij is minder mooi. Maar is dat het enige. Of is hij ook minder goed.

Bij de Bart Smit wisten ze het ook niet echt daar dachten ze dat bij de goedkopere de stang niet kan draaien maar het lijkt me dat je dan niet kan waveboarden.

We wilden eerst een nep waveboard aanschafen maar we twijfelen nu toch of we niet beter die van streetsurfing kunnen kopen maar dan wel die van 80 euro.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier de lx

van streetsurfing. Ik heb ook geen idee wat het verschil is, maar hij is prima. Natuurlijk draait de stang. Hij wordt al een half jaar tot grote tevredenheid gebruikt.

Ingrid (en nooit meer wat bij de Bart Smit kopen. Wat ene flutpersoneel!)

Balletmama76

Balletmama76

11-06-2010 om 17:22

Verschil

Dochter had eerst de LX en nu de gewone The Wave. Volgens haar is er een grote verschil kwa rijgedrag - de LX is langzamer en minder soepel.

Bij de LX kan je alleen maar de wieltjes vervangen, bij de gewone The Wave ook deckplates, wat wel leuk kan zijn.

Zij heeft nu de Blue Hibiscus met roze wieltjes en is erg blij hiermee...

Balletmama76

Balletmama76

11-06-2010 om 17:39

En nog iets

Het LX is meer geschikkt voor als kindlief gewoon een beetje rond wil waven zonder trucjes enzo.

The Wave is geschikkt voor allebei.

Hier is een erg goede uitleg trouwens:
http://www.waveboard.nl/faq.php?sub=3

zomaar een naam

zomaar een naam

13-06-2010 om 15:59

Gekocht

Ik heb toch maar de lx gekocht.
Vind de gewone wave echt veel te duur.
We wilden eerst een goedkope kopen van 40 euro en ik vind dat ik zo al genoeg omhoog ben gegaan. Bovendien denk ik niet dat dochter er trucjes op gaat doen.
Ik denk dat deze in elk geval beter is dan een namaak.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.